DØGNVILL


Jeg har hørt så mye og Døgnvill på Tjuvholmen. “Denne burgeren må du prøve!!”
Dagens lunsj ble dermed inntatt her. Og jeg ble så absolutt ikke skuffet! 


Jeg bestilte Nina, en burger med blåmuggost, fikenmarmelade og parmaskinke. Jeg er nemlig veldig glad i blåmuggost! I tillegg bestilte vi, vi var to stykker, løkringer, fries og søtpotetfries med aioli. 
Burgeren var virkelig god og søtpotetfriesene en høydare. Jeg kan virkelig anbefale alle å ta turen hit. Her får du en burger du vil nyte med hvert eneste tygg!


Nå er jeg mett og fornøyd, og skal hjem å legge meg et par timer.
Energien er ikke helt på topp etter sykdomsperioden. Har jeg gjort noe et par timer, så må jeg sove eller slappe av et par timer. Litt klønete, men sånn er det da akkurat nå. Jeg blir heldigvis bedre for hver dag som går. Kanskje formen er klar for en treningsøkt etter noen timer på sofaen? Jeg krysser fingrene!
God helg :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg