TOK MEG FRI


Jeg burde kanskje dratt på trening da forelesningen sluttet et par timer før enn planlagt og jeg hadde noen timer før jobb. Det gjorde jeg altså ikke. Nei, i dag tok jeg meg fri! 
Det har vært en travel uke med jobbhelg foran meg, ønsket jeg heller å ta et par timer hvor kropp og sjel fikk helt ro. 


Ettersom solen skinte, la jeg meg i bassengkanten og plasket med bena i vannet. Herlig! Her ble det et par timer med  total avslapping og halvsoving. Da ble energilagrene fylt opp.


Nå skal jeg lage meg litt mat og komme meg avgårde på jobb. Det blir speltlomper med philadelphia og grov sennep, før jeg fyller med gravet laks, avokadoskiver og skivet rødløk. 
Speltlomper er alltid en hit på travle dager. Raskt og godt!

Ha en herlig fredag! Det er helg  :grin:

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Yngvild:
      Jeg trives veldig godt, ja. Tror det kan passe meg bra.
      Jeg jobber i klesbutikken Nadine. Og følger opp noen få PT-kunder, men jeg ønsker ikke å være i PT bransjen mer, så jeg tar ikke på meg nye kunder.

      Håper helgen har vært bra 🙂 Nyt søndagen.

    2. Kristin H. G.:
      Høres jo ut som om du har hatt en veldig produktiv dag, til tross for at du sov en time lenger. En super fredag 🙂

      Kjempe smart å få trent før skolen. Men det avhenger jo litt av når man begynner, og om man er et A menneske eller ikke 😉 Vi begynner åtte, og da er det alt for tidlig å komme seg på trening før det! Ihvertfall for et sovefreak som meg. Hihi…

      God søndag Kristin 🙂

    3. Det er lov å ta fri. Planla å stå opp kl 07:00 i dag. Ikke en sjanse en gang. Jeg sov til åtte i stedet, haha. Men jeg trente jo, også har jeg lest litt, deretter dro jeg hjem til mor og far, og nå sitter jeg her og skal bestille det siste jeg mangler av pensum.
      Jeg går på Universitetet og der har vi eget treningssenter (Athletica Blindern), som passer ypperlig, siden da trener jeg på morgenen og så har jeg resten av dagen, enten til skole, pensum eller jobb. Da blir jeg mer effektiv.
      Ha en super helg, Kristine!

    4. Trives du på sykepleien så langt? Og hva jobber du egentlig med utenom bloggen? 🙂
      Mm, lomper med laks er nydelig!
      Riktig god jobbhelg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg