FUDGE CARAMEL

Jeg fant den nye Atkinsbaren med fudge caramel smak på butikken akkurat nå!
I dag hadde jeg nemlig glemt matpakken min til jobb. Dermed måtte jeg gå på butikken å kjøpe mat. Der fant jeg også denne. Og jeg måtte naturligvis prøve. Da ble det en bar til dessert etter lunsj, det er ikke feil!
 

Dette er desidert den beste Atkinsbaren i mine øyne. Smaken minner veldig mye om Mars-sjokoladen.
Jupp, jeg kommer til å kjøpe den igjen. Har du smakt den? Hva synes du? :grin:

Når jeg først er her inne vil jeg benytte anledningen til å ønske dere alle en herlig helg.
Ta deg tid til å gjøre noe moro og å få noen til å smile bredt. Et smil er verdt så mye!

Kristine ♥

20 kommentarer
    1. Ny favoritt her også! 🙂 Håper de snart selges på iherb, de (og barer generelt) er jo så ufattelig dyre i Norge.

    2. Falt for fristelsen til å prøve denne i dag etter å ha sett den på bloggen din!
      Fy søren så god 🙂

    3. Thea:
      Forhøyede leververdier trenger ikke å være noe farlig, her er det veldig individuelle verdier, så dette avhenger om du alltid har hatt det, eller om verdiene plutselig har økt.
      Angående syre / base, så er kroppen veldig flink til å ordne opp i dette selv. En bar har ingenting å si i den store sammenhengen, så lenge du ikke lever på dem 🙂

    4. Hei Kristine. Hva er dine tanker rundt næringsinnholdet i Atkins produker? Jeg har selv høye leververdier og antageligvis helt feil ph-balanse. Hva tenker du om denne i forhold til syre/base forholdet i kroppen?

    5. Høres veldig bra ut, må prøve denne da:). Sikkert både en lettvint og god lunsj:). Ønsker deg en knall lørdag videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg