MANDAGENS STORHANDLING


Da er mandagens storhandlingen unnagjort. 
Her er det som ble med hjem – masse godsaker!

Jeg forsøker å ha en dag med storhandling i uken. Da har jeg alltid med meg en handleliste.  Er matinnkjøpene planlagt har man tilgang til sunn og næringsrik mat og godt rustet for den kommende uken. Er det nødvendig supplerer jeg utover uken. Til helgen handler jeg også inn litt ekstra. 


Dette var med meg hjem i dag:
– Frukt; kiwi, plomme, banan, eple, durer
– Grønnsaker; salat, paprika, gulrot, tomat, brokkoli, løk, sopp, poteter
– Egg
– Melkeprodukter; creme fraiche, kesam
– Kjøtt / fjærkre; karbonadedeig, skinkebiff, fiskekaker, 
– Drikkevarer; cola zero, biola
– Pålegg; kalkunskinke, makrell i tomat, Jarsbergost
– Diverse tilbehør; meierismør, pesto, soya saus, fetaost
– Havregryn

Da er jeg klar for en fargerik og sunn uke. Ha en super en :grin:

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Silje Marie:
      Jeg spiser speltlomper, jo, men de vil jeg ha helt ferske, så jeg kjøper dem samme dag som de skal spises 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg