PROTEIN PUDDING

Hei god lørdag dere!
I dag startet jeg dagen med en proteinpudding og en kopp kaffe før jeg gikk til jobb. Da ble det en god morgentur. Herlig, solen skinkte jo også!


Har dere smakt proteinpuddingen?
Jeg falt ikke så for sjokoladesmaken, men denne med karamell var knall god! Jeg har et helt brett i kjøleskapet. Perfekt som et mellommåtlid eller til å ta med på farten.
Jeg kjøpte mine (altså ikke sponset) på GymGrossisten.  Søker du etter ´gymgrossisten rabattkoder cuponation´ på Google får du nå et tilbud hvor du får tre hundre kroner i rabatt ved kjøp av produkter for tusen. Det lønner seg jo!

Ha en super god helg :grin: 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Tiril Sørensen:
      Ja, synes de kan ta dem inn i Norge også. Men ettersom jeg har forstått vil ikke Lindhals selge flere produkter i Norge, da vi har så høye avgifter. Jeg har nemlig sendt mail til dem og etterspurt en del varer 😉
      Hihi… Jeg er også en sjokoladeelsker, men her synes jeg karamellen var best. Smaken er som baken 🙂

    2. Kjøpte den i Sveirge en gang. Fint at den også fås kjøpt i Norge og at man kan få rabatter for den er jo ganske dyr!

    3. Proteinpudding er utroolig godt og jeg synes det er trist at de kun har det i butikkene Sverige! Da jeg bodde på Østlandet var det enkelt å få tak i, men nå som jeg har flyttet til Vestlandet er jeg sjeldent i Sverige.. Det var en gladnyhet å høre at Gymgrossisten har dem i nettbutikken! Personlig synes jeg den med sjokoladesmak er best, men det er sikkert fordi jeg er verdens største sjokolademonster, hehe.
      Ha en strålende lørdag, fine deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg