GIVE AWAY

God tirsdag herlige mennesker ♥
I dag har jeg en gladnyhet til dere. I samarbeid med BliSporty.no deler vi ut:

– 1 eske med Questbarer
og
– 1 Skins A400 Long Tights
til to forskjellige vinnere.

Alt du trenger å gjøre er å like BliSporty på Facebook her og bloggen på Facebook her. Legg så igjen en kommentar under dette innlegget og skriv hvilken av premiene du vil ha.
Husk å skrive mailen din i mailfeltet slik at jeg kan kontakte deg. 


Konkurransen er avsluttet. 
Gratulerer til Per som vant Questbars og Kristiane som vant tights. Jeg har sendt dere mail. 

Vinnerne trekkes på lørdag. 
Lykke til :grin:

Kristine ♥

164 kommentarer
    1. en eske med questbarer her såklart 😀
      Jeg bare elsker de og er HEELT avhening ( jeg er @girlslifee på instagram hvis du husker meg 🙂 da forstår du at jeg elsker det haha )

    2. Blir glad uansett hva det blir i premie 🙂 Det å vinne er en glede i seg selv!
      Har likt begge sidene 🙂 God helg!

    3. Begge er likt av meg, haha. Jeg likte jo deg fra før ^^
      Digger den tightsen 🙂 Den hadde vært artig å vinne.
      Ha en fin helg, Kristine. Gratulerer med en strålende gjennomført eksamen. Du er råflink! Keep up the good work 🙂

    4. Begge er likt 🙂 Jeg har såååå lyst til å vinne denne tightsen! Har sett på den fryktelig lenge, men den er så dyr at jeg ikke har tatt meg råd til det. Hadde blitt overlykkelig om jeg ble den heldige vinneren 😀 ^^

    5. Ønsker meg Skins A400 Long Tights, syns de sitter så utrolig fint på alle jeg har sett har dem, blir små misunnelig hver gang jeg ser noen med skins tights! 😀

    6. “Liker, liker” og digger blogger din 😊
      Hvis jeg skulle være så utrolig heldig og bli den heldige, så ønsker jeg meg veldig en Skins tights.
      Takk for alt du vil dele med oss igjennom blogger din♡

    7. Så gøy med give away, og for en hærlig blogg du har..! ☺
      Begge sidene er likt og skulle jeg bli den heldige så ønsker jeg meg tightsen! 😊

    8. Supre gaver da! Lyst på begge deler, men går for questbars om jeg vinner! 🙂

    9. Jag hoppas på att vinna en låda questbar, om man får vara med och tävla fast man bor i Sverige haha
      Måste bara passa på att säga att jag älskar din blogg och du är en stor inspiration för mig! Jag kämpar själv med en ätstörning och ibland kan det svårt att tro att det någonsin kan bli bra! Men du visar att det möjligt och att det finns en balans att hitta och som är värd att kämpa för. Jag beundrar dig så mycket som klarat att bli frisk, det är så kämpigt!
      Tack och kram

    10. Ååååå har hørt så mye bra om den tightsen! Så den står nok øverst på min ønskeliste 😀

    11. Im in 💥✌🏽️💃🏽 Og jeg vil kjempe gjærne ha en eske med questbars 😁

    12. Pakken med Questbars hadde vært kjempefint å vinne! Super konkurranse 😀

    13. Åh, dette er jo nesten valgets kval! Men skulle jeg være den heldige skulle jeg ønsket tightsen 😀 Den er så fiin!
      Ønsker deg en flott og energifylt dag!

    14. Begge sidene likt, og ønsker veldig gjerne å prøve ut Skins tightsen 🏃🏼💦💪🏼 #dublandpt

    15. Krysser fingrane for vinnarlykke denne gangen 🙂 Om eg skulle vore så heldig og bli trukket ut, hadde eg blitt overlykkelig av ein Skins tights 😀 Ha ein god dag!

    16. Nå er det gjort! Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg veldig en Skins A400 Long Tights💪🏻

    17. Begge er likt! Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg gjerne en Skins A400 Long Tights! 💗

    18. Sånn, da var det gjort! Elsker forresten bloggen din og alle digge oppskrifter og motivasjon😄 Valget blir nok questbarer fordi jeg elsker dem hehe😏

    19. Det må bli quest-barene ettersom jeg allerede har to av a400 tightsene fra skins 😁👍🌸

    20. Veeldig vanskelig å velge, men er helt avhengig av questbara så må nok bli det! 😄 Krysser fingrane!

    21. jeg håper å finne Skins Tightsen. Akkurat slitt ut den gamle, og trenger en ny 🙂

    22. Hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg meg en Skins A400 Long Tights! 💗

    23. Vil gjerne ha en pakke med questbarer! <3 Helst cookies and cream eller cccd 🙂

    24. Uansett hva jeg vinner! Ønsker kanskje mest en tights, men questbarer hadde vært fint også:-)

    25. Gjordt det! Veldig lyst til å vinne Questbarer!! ☺️👍🏻❤️

    26. Wii, elsker konkurranser! 😀 Jeg kunne gjerne tenkt meg en boks med questbars! 😀

    27. Heihei, så morsomt med konkurranse!
      Hvis jeg er så heldig å vinne, hadde jeg virkelig hatt lyst på Skins A400 Long tightsen :))
      Ha en fin kveld videre du! 🙂

    28. Har lenge hatt lyst til å prøve skins, hørt så mye bra om de, så hadde vært gøy å vinne tightsen!

    29. Vanskelig valg dette ! Men ettersom jeg elsker questbarer, så vil jeg veldig gjerne vinne en eske med det<3

    30. Jeg vil gjerne vinne tightsen. Hadde vært supermotiverende med nytt treningstøy til nybakt-mamman skal komme i gang med treninga igjen!:-D

    31. Sjekker bloggen din opptil dere ganger om dagen, du er helt herlig!
      Skulle gjerne hatt en Tights 😍

    32. Questbar! Elsker virkelig questies 😍 Har fulgt bloggen din i mange år, og kommer til å fortsette med det 🙂 <3 du er super!

    33. Ja, takk, ønsket å prøve denne tightsen i flere måneder. Veldig glad i questbar også😊

    34. Questbar ! <3 hær i huset går d en god del av de da vi er 2 stykker som er på diett.

    35. Har likt begge sidene på Facebook forresten 🙂 Maria Helene Wilhelmsen på Facebook! ^

    36. likt og likt! Og hva ønsker jeg å vinne? begge! Men kanskje mest tightsen?
      God klem til deg :*

    37. Hei Kristine! Ååå, så moro med giveaway 😀 Jeg er med! Jeg kunne godt tenkt meg Skins A400 Long Tightsen, da jeg nettopp har hamstra inn Questbarer fra Sverige, hehe 🙂 Ha en fin onsdag videre. Mvh. Ida Rygnestad ([email protected])

    38. Vil veldig gjerne vinne en Skins A400 Long Tights, da den ikke vil komme til å fordufte etter en ukes tid. (Questbars går ned på høykant her i huset.)

    39. Jeg vil gjerne prøve tightsen fra Skins😃 Krysser fingrene for at jeg kan tilføre dette merke til treningsklærne mine også👏🏼

    40. Gjerne en eske med questbar! <3 enten Oreo eller white chocolate rasberry 🙂

    41. Å så spennende!! Og flotte premier da:)
      Hvis jeg er så heldig å vinne, ønsker jeg meg Skins A400 Long Tights!
      Ha en super onsdag!!

    42. Hadde vært veldig fint med en ny tights ettersom den jeg har har vært brukt flittig i nesten to år nå 🙂
      Er så hyggelig å se at du sprer hverdagsglede så ofte ^^ Hjelper en del på tyngre dager 🙂

    43. Ååååh :)) hadde vært fantastisk og vunnet en eske questbar <3!! Leser og følger bloggen din vær dag:) Håpe håpe 💜

    44. Jeg ønsker meg veldig gjerne den skins tightsen! Din side hadde jeg selvsagt likt fra før, men nå er begge likt, hihi:)

    45. Så gøy med give-away! Jeg har likt sidene, og jeg vil gjerne ha en boks med Questbars i smaken chocolate chip cookie dough 🙂

    46. Likt og likt!
      Jeg elsker questbarer, men siden jeg er student må jeg tenke litt økonomisk, dessverre 😊 krysser fingrene!!

    47. Likt! 😀
      Tightsen ser jo virkelig helt fantastisk ut, så jeg ønsker gjerne og vinne den!

    48. Da har jeg likt begge sidene på Facebook.
      Vil gjerne vinne denne premien: 1 Skins A400 Long Tights.

    49. Likt begge sidene nå:) jeg ønsker meg en pakke med Questbar 😀 da hadde jeg blitt så glad at jeg hadde hoppet helt opp til sola:):)

    50. Begge to likt;-) Eposten min er forresten med to understrek, ikke to!
      Ønsker meg begge deler;)
      Ha en fin dag videre!;-)

    51. Giveaway er så moro!:D Likt og likt:) Jeg ønsker meg inderlig en Skins tights, for alle tightsene mine har blitt for store etter livsstilsendring og vektnedgang:)

    52. Så gøy Kristine. Jeg har aldri deltatt på noe slikt, men jeg prøver lykken. Jeg ønsker å vinne Skins tights siden jeg har ønsket meg Skins tight/treningsklær så lenge. Håper alt er bra med deg! 😊 stor klem

    53. Så kult! Ønsker meg en pakke questbars siden jeg aldri har smakt de før, haha! 😀

    54. Tusen takk for ein superfin blogg der du gir mykje av deg sjølv i tillegg til å dele fine verdiar, tankar om viktige tema og sjølvsagt supre oppskrifter! 👏
      Held fingrane kryssa for vinnarlykke, og ønskar meg tightsen aller mest ☺️👌

    55. Thightsen så skikkelig god ut, men hadde nok valgt esken med questbars ettersom det er noe jeg aldri får nok av, hehe 🙂
      Ha en fin uke 🙂

    56. Åh, så gøy! Begge sidene er likt:) Kunne veldig gjerne tenkt meg en eske med questbarer

    57. Ønsker meg thightsen i str. xs da jeg sårt trenger en ny 😀 ha en fin dag!

    58. Likt! Jeg ønsker meg en eske questbarer om jeg er så heldig å vinne! 😃
      Ha en fin uke.

    59. Så gøy med give away! Begge sidene er likt.
      Jeg vil gjerne vinne Questbarer 😀

    60. Åh! Trenger alltid påfyll av questbarer!! Hadde vært utrolig stas å få smakt på flere smaker!

    61. Åååh, så vanskelig valg! Drømmepakker begge deler 🙂 Hmmm har jo allerede en pakke Queatbars hjemme i hyllen, så da må det bli thighsten 😀 Wuhu!

    62. Likt begge for lenge siden😄Ønsker meg tightsen om jeg skulle være så heldig å vinne❤️

    63. Begge er likt!:D var likt fra før av da xD Skulle jeg være den heldige ønsker jeg meg Skins A400 Long 🙂

    64. så kjekt med give away😀 viss jeg skulle være den heldige vinneren, ønsker jeg meg Skins A400 Long tights :))

    65. Hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg meg en Skins A400 Long Tights! 😀

    66. Likt bloggen din for leeeeenge siden, BliSporty er likt nå 🙂
      Begge premiene er jo helt fantastisk, meen Skins A400 long tights hadde vært supert!!
      Ha en kjempefin dag Kristine! Du er super!
      Stor klem:)

    67. Jeg trenger virkelig en ny tights, og ønsker meg Skins A400 Long Tights 😄

    68. Oj oj, for en give away. Jeg krysser fingrene for en fresh Skin A400 Long tights til å booste treningen med 😀 Jeg har likt både bloggen din og bli sporty en god stund allerede 😉 Ha en god dag videre. Smil 🙂

    69. Begge er likt!:D Skulle jeg være den heldige ønsker jeg meg Skins A400 Long
      Tights. Har hatt en, men den ble så mye brukt at den er helt utslitt!
      Utrolig bra tights 😀
      Ha en fortsatt fin uke Kristine!

    70. Har veldig lyst å vinne esken med Questbarer. Jeg har lenge hatt lyst til å teste de ut, men jeg er student så jeg har desverre ikke så mye penger å rutte med 🙂

    71. Likt:) og hvis jeg er så heldig å vinne, ønsker jeg meg Skins A400 Long Tights 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg