hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

INTERVALLER OG TACOSALAT

  • 30.09.2015, 18:21


Onsdag allerede dere! Vi er halvveis til helg.Hper uken har vrt bra s langt!


I dag ble det intervaller.
Det var lenge siden sist og det kjentes p formen! Men , s deilig det var etterp:mrgreen:

Jeg startet med varme opp. 5 minutter med rask gange p 7 -7,5 km / t.
Deretter satte jeg i gang intervallene. 30 sekunder spurt p 15 km / t etterfulgt av 30 sekunder hvile. Jeg gjentok det hele 20 ganger, alts til det hadde gtt 20 minutter.
Til slutt trappet jeg ned 4- 5 minutter med rask gange.
For en herlig flelse det var nr jeg var ferdig!


Har dere smakt den nye ProThings proteinchipsen?
Jeg er overrasket over hvor gode disse er. Spesielt ostesmaken som heter zesty nacho synes jeg er fantastisk god.Her er det lett spise en hel pose!


Jeg puttet proteinchipsen i tacosalaten. Jeg brukte spicy chili lime, men alle smaker kan brukes.
Crunchen fra chipsen tok virkelig den klassiske tacosalaten til nye hyder.Jeg har ftt en ny hverdagsfavoritt:grin: Denne tacosalaten vil g igjen til lunsj, middag og kveldsmat mye fremover.

Stek karbonadedeig med tacokrydder.
Lag salat. Jeg brukte ruccola, hodesalat, tomat og paprika. I tillegg hadde jeg fersk ananas.
Legg salaten p tallerkenen. Knus over proteinchips. Ha over karbonadedeigen og topp med revet Jarlsberg-ost, Rros rmme (eventuelt kesam for en magrere variant) og tacosaus.
S enkelt og s fantastisk godt!


Kristine ♥

Silje M

30.09.2015 kl. 18:52
Manhe som sier at de er veldig gode. N mtte jeg bestille :-D

Norwegian Cupcake

30.09.2015 kl. 20:53
S flink du er :-) Hrtes ut som en knall kt. Elsker klikke meg inn her f litt treningsinspo :-)
S flink du er! Jeg synes ofte intervaller er et ork mens jeg holder p, men godflelsen jeg fr etter kta er herlig! :-D Jeg har aldri smakt proteinchips, men det fikk jeg lyst til gjre n. Potetgull er noe som gr ned p hykant, s da kan det vre greit ha et litt sunnere alternativ slik at jeg ikke gr i altfor stort overskudd i helgene.. Er en smule (les: et brd) for glad i godteri, haha!

Ha en fortsatt fin kveld, Kristine :-)

Karoline S.

30.09.2015 kl. 21:26
Intervaller er sikkielig elsk hat. Bra gjort :-)

Helene

30.09.2015 kl. 22:15
naam, takk for inspirasjon igjen! Ser s godt ut. Intervallene ser tffe og gode ut! Lper jeg p 15 km/t er det nesten s jeg har snublet og falt av fr jeg har begynt lpe😂 Ha en super kveld🎈

Helene

30.09.2015 kl. 22:15
naam, takk for inspirasjon igjen! Ser s godt ut. Intervallene ser tffe og gode ut! Lper jeg p 15 km/t er det nesten s jeg har snublet og falt av fr jeg har begynt lpe😂 Ha en super kveld🎈

Emilie-Therese

30.09.2015 kl. 22:56
h! S deilig :D

Jeg har selv jogget meg en tur p 5 km i dag, etter veien. Bare for f beina litt igang, da dette ikke har vrt trent p 6 mndr, pga en sene i klem. S i morgen er jeg klar for en litt lengre tur D:

Nina Bakke

01.10.2015 kl. 07:15
Chipsene s gode ut, har ikke prvd de :)

Kristine

01.10.2015 kl. 09:06
Nina Bakke:
Jeg elsker ostesmaken og den med BBQ, s gode!! :)

Kristine

01.10.2015 kl. 09:06
Emilie:
En fem km tur er en fin tur det da. Veldig viktig begynne litt rolig nr man ikke har trent p en stund. Lykke til med bena. Hper senen er helt bra :)

Kristine

01.10.2015 kl. 09:07
Helene:
Hihi... Det m du ikke Helene! Det viktigste er jo f opp pulsen. Om man fr den opp p 12 km/t eller 15 har ikke stort si. Dessuten vet jeg jo at du er en sporty sjel :)
God klem

Kristine

01.10.2015 kl. 09:08
Helene:
Dobbelt opp av denne da. Ekstra koselig ;)

Kristine

01.10.2015 kl. 09:10
Karoline S.:
Enig. Hat nr det str p. Deilig etterp :)

Kristine

01.10.2015 kl. 09:11
Tiril Srensen:
Enig. Det er jo s deilig etterp! :)
Disse er knall gode, spesielt ostesmaken og BBQ-varianten. Kan virkelig anbefale.
God torsdag Tiril :)

Kristine

01.10.2015 kl. 09:11
Norwegian Cupcake:
Super hyggelig kommentar. Tusen takk og ha en herlig torsdag :)

Kristine

01.10.2015 kl. 09:11
Silje M:
Ja, jeg hrte ogs mange snakke om de, s mtte prve. Anger ikke :)

Margrethe

01.10.2015 kl. 09:29
Spiser mase tacosalat s det m jeg prve :-)

Siri C

01.10.2015 kl. 12:45
Du er s inspirerende! Hvordan er de chipsene? Er de mye sunnere enn vanlig chips?

Gleder meg til innlegget fra bakingen. Og du m kose deg masse p tur i helgen :-)

Stor klem!

Kristine

01.10.2015 kl. 15:41
Siri C:
, tusen takk Siri. Hper helgen din ogs blir bra :)

De er Langt sunnere enn vanlig, ja og bare naturlige ingredienser :) Anbefales.

Kristine

01.10.2015 kl. 15:42
Margrethe:
Ja, gjr det :)

Emilie-Therese

01.10.2015 kl. 16:35
Sv; det var deilig med den joggeturen, men jeg tror jeg m trappe ned til 3 km om jeg skal jogge hver dag, n i starten. Ellers s fles kneet helt herlig n! :D

Kristine

03.10.2015 kl. 11:20
Emilie:
Tror ikke det er s lurt jogge hver dag. Det er en stor pkjenning p ben og knr.

Cathrine

05.10.2015 kl. 21:18
Hei. vet du sikkert fr mange og ofte sprsml om dette, men hper alikevel du vil svare:) Jeg nsker g ned i fettprosent, har prvd s utrolig lenge uten se resultater. ligger p snn ca. 1300-1500kcal til dagen og har n hovedfokuset p cardio, og litt styrke inimellom. Har lest at det er er vanskelig bde bli sterke og g ned i fettprosent samtidig, s er derfor jeg fokusere p cardio for det mest n. Er det riktig det jeg gjr, leser s mye forskjellig rundt omkring s blir s forvirret. spiser jeg lite? det er s mye mer motiverende og f vite om du gjr ting p en riktig mte eller ei, s du slipper mtte g stesse og tenke p om jeg gjr noe feil..
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no