VÅKNET OPP I PRAHA

God lørdagsmorgen dere.
Da har jeg akkurat våknet opp i nydelige Praha. Her er det strålende sol og skyfri himmel. Helt herlig!


Igår var en lang dag og spennende dag. Vi var på Olympia Amuture og heie frem de norske fitness utøverne. Her var det veldig mange flotte og dyktige atleter som gjorde det bra. Virkelig gøy å se på! Etter konkurranse dro vi ut med dem og spiste. Se for dere et rent etegilde!  
I dag er det Pro utøverne som stiller og vi tar en liten tur tilbake til Olympia. Da jeg ikke kjenner noen som stiller i dag, blir det bare en liten visitt. Resten av dagen blir fylt med akkurat det jeg føler for. Praha by må jo også oppleves!

Nå har jeg ligget her en times tid med pepsi light og en proteinbar. Det er vel på tide å komme seg ned til hotellfrokost. Jeg skal oppdaterer ordentlig når jeg får tid!
Ha en riktig god helg så lenge :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg