OVERRASKELSE FRA SVERIGE

I dag fikk jeg denne overraskelsen fra Sverige.
Å, så herlig det er med gode venner som vet hva jeg liker og som overrasker meg.
Jeg fikk en stor pose stapp full med yoghurtgodis og masse protein pudding. Tusen takk! 

Det svenske yoghurtgodteriet er etter min mening, veldig mye bedre enn det norske. Dette er noe av det beste jeg vet og kanskje min største svakhet!
For tiden har jeg også dilla på protein puddingen, spesielt med karamellsmak. Den er så god og perfekt å ha med i vesken eller når jeg har lyst på noe søtt. 
Nå har jeg virkelig noe å kose meg med denne lørdagen….og de neste dagene.


Håper du får en aldeles flott lørdag.
Mine tips for å gjøre lørdagen best mulig; ring en du bryr deg om, smil til en fremmed, gjør noe som gleder deg selv og tenk glade tenker. Nyt helgen :grin: 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Kristin Hjelstuen:
      Det er jo det beste som finnes. Verdens beste godis 🙂
      Ja, test den. Jeg synes den er kjempe god 🙂

    2. Jeg også synes det svenske er mye bedre enn det norske. Rart det der, tror det er andre ingredienser. GOd søndag til søte deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg