MANDAGSTRENING

God mandag fine folk!
Ny uke og nye muligheter. Har du hatt en god start på uken?

Jeg hade en knall mandagstrening. Det var så utrolig med en skikkelig god økt, det er lenge siden det har vært så futt i kroppen!

Slik så mandagstreningen ut:
-Manualpress
3 sett * 8 repetisjoner 
-Stående roing
3 sett * 8 repetisjoner 
-Utfall i smith-maskin
3 sett * 10 repetisjoner 
– Pull through
3 sett * 12 repetisjoner 
– Triceps pushdowm
3 sett * 9 repetisjoner 

Jeg økte i flere av øvelsene. Det er alltid moro. Å bli sterkere gjør meg glad! Blant annet tok jeg manualpress 3 sett av 8 repetisjoner med 16 kilos manualer. Altså 16 kilo i hver hånd. Det er jeg veldig fornøyd med!

Etter trening fikk jeg endelig testet den nye skyren med cottage cheese. Og for å være ærlig må jeg innrømme at jeg er litt skuffet!
Den finnes i to varianter, mango og pasjonsfrukt og blåbær. Mangovarianten var den beste, men fortsatt ikke en høydare. Den er litt tam i smaken og rar i konsistensen. Jeg synes også det er unødvendig at de har tilsatt en god dose sukker i skyren. Det er omtrent 3 sukkerbiter i en boks!
Jeg fortsetter å blande cottage cheesen med friske bær eller yoghurt. Det er å blir det beste i mine øyne. 

Håper mandagen din har vært bra. Jeg ønsker deg en fortsatt flott uke.
Gjør det beste ut av hver dag :grin: og husk å smile!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Kristin H. G.:
      Helt enig. Blåbær varianten er absolutt ikke god! Synes begge variantene smaker rart rett og slett. Det var skuffende, for jeg hadde gledet meg så til de. Cottage cheese og skyr eller yoghurt sammen er jo veldig godt. Men man får lage det selv 😉
      Veldig hyggelig at du gleder deg til det 🙂 Håper du får en super uke!

    2. Ingrid:
      En kan ikke være superwoman hver dag. Om mandagen ikke ble helt bra, håper jeg tirsdagen ble bedre og at resten av uken blir supert. Tusen takk Ingrid 🙂
      God klem tilbake

    3. Ser ut som en god og svett økt, Kristine 🙂 Stå på!
      Har ikke smakt den med mango, men smakte den med blåbær, og den var helt forferdelig. Jeg liker jo vanlig skyr med blåbær, skjønner ikke at de klarer å lage en så kunstig smak med så mye sukker, kanskje det er derfor den smaker kunstig, fordi den er altfor søt? Ikke vet jeg, kvalm ble jeg, og mett, hehe. Kjæresten min hadde ingen formening, han spiser så å si alt han kommer over.
      Gleder meg til å lese bloggen din i morgen tidlig! Ligger på etterskudd jeg, hehe, men sånn er det når dagene går i ett. Ha en fin tirsdag, Kristine 🙂

    4. Godt du har hatt en fin og frisk start på ny uke! Det har nok vært litt dårligere på denne fronten, men jeg satser på det kommer seg med dagene fremover nå. Ønsker deg en fin fortsettelse på uken! Stå på, du er rå! 😉
      Høstklem fra Ingrid

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg