DAGENS TRENING

I dag tok meg god tid til å rulle under dagens trening.
Etter at jeg var på mobilitets work shop på Asker treningsenter med Soroush Jozani, har det virkelig gått opp for meg hvor stiv jeg er. Mobilitet og fleksibilitet er viktig for å være funksjonell i hverdagen og for å forhindre skader og vondter.
Fremover skal skal jeg putte inn både rulling og streching i treningsplanen. Jeg synes nemlig slike øvelser er forferdelig kjedelige. Om de derimot står svart på hvitt i planen, må jeg gjøre dem!


Oda stretcher meg mens jeg ruller.                                              Bilde tatt av Bettina

Dagens trening så slik ut:
– 10 minutter rulling
– Frontbøy
– Strak markløft
    -> rulling på bakside ben mellom settene
– Benkpress med manualer
– Enarms roing
– Face pull
    -> rulling på rygg og skuldre mellom settene

Har du hatt en god treningsøkt i dag? :grin: 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. lykkebobla:
      Hihi… Da er vi to. Det er jo så kjedelig. Jeg pleier å gjøre det i treningsøkten, som en slags pause. Da fungerer det litt bedre 🙂

    2. Anonym:
      Ja, det tror jeg på. Har fått mindre vondt og spenninger selv 🙂 Så bra at det fungerer supert for deg 🙂

    3. HaHaR ikke rulla noen gang faktisk. Men hadde en god treningsøkt i dag. Trente spinning 🙂

    4. Jeg er kjempedårlig på det, jeg er for utålmodig , men skal bli bedre jeg også 🙂 10 km løp på meg i dag, herlig løpevær om dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg