NYE SKO OG KARBONADEDEIG

Ny uke!
Nye muligheter.
Nye gleder :grin:


Jeg har unnet meg nye sko. Jeg rett og slett bare elsker disse Nike skoene! Er de ikke kule?
Special Edition Red Nike Huarache Low heter de og finnes bare i et begrenset opplag. Jeg er veldig fornøyd med at jeg har klart å kapre meg et par. 
Nye sko er ren mandagsglede! 


Etter at jeg hadde vært på posten å hentet de nye skoene, tok jeg meg en tur på trening. 
Det har vært noen netter med dårlig søvn og en sliten kropp, men i dag følte jeg meg endelig i slaget igjen. Det resulterte i en god styrkeøkt med frontbøy, leg extrension, nedtrekk, skulderpress og face pull. 
En god treningsøkt på mandagen, legger et godt grunnlag for resten av uken!


Nå har jeg akkurat kommet hjem og laget en rask og god middag. Karbonadedeig er en favoritt for tiden. Det finnes mange muligheter, er enkelt, sunt og godt. 

Middagen i dag bestod av salat toppet med en pakke karbonadedeig som jeg stekte med noen sopp i biter, to spiseskjeer tomatpure, to spiseskjeer sukkerfri ketchup, og litt finhakket chili og hvitløk. Mozzarella på toppen og vips har du en nydelig middag på en – to – tre!


Håper du får en super duper uke. 
God mandag!

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg