hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

LRDAGSTRENING

  • 07.11.2015, 11:49


God morgen dere fine:razz:
Har du sovet godt?
Jeg har hatt en god natts svn. S god at jeg faktisk vknet fr vekkerklokken i dag. Da tok jeg meg like s godt en tur p trening fr jobb.


Det er lenge siden jeg har kjrt en hy-rep kt, alts en kt med hyt repetisjonsantall, da gjerne mellom 12 -20 repetisjoner per sett.
I dagens lrdagstrening hadde jeg lyst til kjre hy-rep. Jeg startet med tung benpress og kjrte resten av velsene med mange repetisjoner.

kten s slik ut:
- Benpress
3 sett * 6 repetisjoner
- Stende roing
3 sett * 12 -15repetisjoner
- Utfall
3 sett * 15repetisjoner
- Benkpress
3 sett * 13 -14repetisjoner
- Skulderpress
3 sett * 12 -14repetisjoner


Resten av ettermiddagen befinner jeg meg p jobb.
I kveld gr turen til Brasseri Blanche for god mat og godt selskap. Dette blir en bra dag!
Jeg nsker dere en riktig god lrdag og en fantastisk helg!

Kristine ♥

Nina

07.11.2015 kl. 15:10
Flink du er da :-)

Janne

07.11.2015 kl. 17:49
God lrdag sting :-)

Kristine

08.11.2015 kl. 11:55
Janne:
Takk. Hper din lrdag var bra :)

Kristine

08.11.2015 kl. 11:55
Nina:
Deilig med en treningskt p morgenkvisten :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no