EN LITEN IHERB PAKKE


I dag kom det en liten iHerb-pakke med noen favoritter.
Rice thins
Tynne riskaker.
Jeg bruker disse isteden for brød og knekkebrød, og har masse deilig pålegg på dem.
Questbar chocolate chip cookie dough
Favoritt Questbaren. Denne spiser jeg mye av, minst en daglig!
Trail Mix
En miks av forskjellige super bær.
Jeg bruker de som snacks sammen med nøtter eller som topping på havregrøt og over kesam.

Det er en stund siden jeg har bestilt noe nytt på iHerb, det blir ofte de samme gamle favorittene. Har du noen tips? :razz:
Bruk gjerne koden min OKE701 når du handler på iHerb. Da får både du og jeg rabatter. 

Kristine ♥

15 kommentarer
    1. karoline solsvik:
      Overspising er en spiseforstyrrelse på lik linje med anoreksi, det har bare forskjellige utfall. Jeg slet med overspising i flere år etter at jeg var friskmeldt fra anoreksien.

    2. karoline solsvik:
      Ja, det gjorde jeg mye. Jeg har laget en film om det hvor jeg snakker litt om min erfaring med overspising 🙂

    3. Jeg skriver enda et spm her, bare for å føle meg enda litt dummere: Da du begynte å spise “normalt” igjen; overspiste du av og til da? Jeg føler (vet det ligger mye i følelsene) at jeg overspiser spesielt om kveldene. Jeg klarer ikke å stoppe, og føler at jeg mister “kontrollen”

    4. karoline solsvik:
      Jeg har aldri spist mye brød eller knekkebrød de siste syv årene, fordi jeg får veldig vondt i magen av det. Etter spiseforstyrrelsen mangler jeg en del enzymer i magen, som gjør at det er en del ting som ikke fordøyes så veldig bra. Blant annet hvetemel. Men jeg spiser det av og til, nystekt brød og nystekte boller er jo noe av det beste som finnes. Men spiser jeg det hver dag, får jeg vondt og veldig oppblåst mage.
      Knekkebrød spiser jeg en del av i perioder, spesielt hjemmelagde.
      Ingen spørsmål er dumme 🙂

    5. Når du skriver i steden for brød/knekkebrød.. Betyr det at du har sluttet og spise nevnte, eller er det bare ved tilfeller du erstatter?:) Kanskje dumt spm.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg