GOD MORGEN JULAFTEN

SAMSUNG CSC
Riktig god morgen, dere. Det er julaften!
Jeg er allerede kommet meg på jobb. Her blir jeg frem til klokken ett. Deretter skal jeg feire julekvelden med samboerens familie. Og vet dere hva? Det er faktisk jeg som står for julemiddagen! De spiser klassisk dansk juleand med brunede poteter, rødkål, ripsgele og brun saus. And har jeg aldri laget før, så det blir spennende. Jeg sier som Pippi Langstrøme; det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert. Ønsk meg lykke til 😊

SAMSUNG CSC
Jeg var hos Bitchn´Brows og fikset bryene mine i går. Nå er ansiktet rammet inn og fin og klar for julefeiringen!

Med det ønsker jeg dere alle en fin fin dag videre. Nyt julaften med god mat, godt selskap, masse kjærlighet og alt som hører med. 
Jeg håper din jul blir magisk på alle måter og at alt er bra med deg og dine kjære.

Varm og god juleklem fra
Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg