RULLING OG PANNEKAKER


UnderArmour genser, Nike sko og BlondDestroyer tights

Jeg må starte med å skryte litt av meg selv!
Nå har jeg rullet jevnlig, omtrent tre ganger i uke, i en måned. Tommel opp for meg!
Selv om jeg har hatt foam rolleren lenge, jeg har denne varianten, synes jeg det er så forferdelig kjedelig å rulle. Jeg har derfor aldri klart å gjøre det jevnlig. I dag tok jeg meg en Nocco, satte på god musikk og rullet i vei. Da ble rullingen en liten kosestund :razz:  

Hvorfor bruke en foam roller tenker du kanskje?
Foam roller, eller skumrulle som det kalles på godt norsk, brukes til en form for egenmassasje og triggerpunktsmassasje. Ved bruk av din egen kroppsvekt “ruller” du frem og tilbake på foam rolleren for å løse opp muskulaturen og bindevevet, og da kan man oppnå bedre bevegelighet, bedre blodsirkulasjon, og forebygge skader og muskelsmerter. 
Denne YouTube videoen viser hvordan du kan enkelt kan gjøre det. 


Det ble deilige pannekaker til lunsj i dag.
Jeg toppet dem med peanøttsmør og sjokolade – det er jo fredag! Da fortjener man en ekstra god lunsj. 

Tykke pannekaker

2 egg
1 banan
20 g vaniljeprotein
50 g havremel
1 ts sukringold
1 ts bakepulver
Valgfritt: 1/3 ts salt, 1/2 ts kardemomme

Bland sammen alle ingrediensene. Bruk gjerne en stavmikser eller blender, men du kan også blande godt med en gaffel slik at bananen blir godt most.
Stek i en panne på middels varme med litt kokosolje
Server. 

Nå skal jeg komme meg avgårde på trening. Det blir en god styrkeøkt. Så tar jeg helg!
Ønsker dere en fantastisk helg :grin: 

Kristine  ♥

10 kommentarer
    1. Ida Rygnestad:
      Det gjør heldigvis mindre vondt etter hvert som man bruker den jevnlig. Da får man løst opp litt her og der 😉
      Tusen takk. Høres ut som om det blir en bra helg på deg. Kos deg 🙂

    2. Hei Kristine! Å, foamroller er godt-vondt, hehe 🙂 Selv er jeg ganske dårlig på det, men kanskje jeg skal lage meg et nyttårsforsett der!
      Pannekaker er alltid innafor, NAM! Håper du får en fin fredagsettermiddag/kveld og helg 🙂 Her er det jobb og julebord på planen! Smil fra Ida

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg