IHERB

Mandagspakken fra iHerb.
Denne kom akkurat i tiden før julebaksten begynner for fult!


Dadler
Økologiske dadler uten sten.
Kakaosmør
Perfekt i bakst eller til bruk når man lager sjokolade. Jeg har også brukt dette i smoothie og på brødskiven. Veldig godt da det har en søtere smak en vanlig smør. 
Kakaopulver
Dette er en rå variant med ganske kraftig smak.
Kakaomasse
Brukes ved bakst eller når man lager sjokolade. 

Dere skjønner kanskje hva jeg har tenkt når jeg har bestilt denne pakken?
Ja, helt riktig. Til å lage julens sjokolade og konfekt.
Denne pakken kommer det til å bli mye godt ut av! Jeg gleder meg allerede til å kose meg på kjøkkenet. Spørs om det ikke blir en runde med konfektlaging i morgen.
Har du noen gode oppskrifter? Jeg tar imot tips med stor takk :razz:  

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Brownie babiesene dine er jo kjempe gode. De er blitt en faovirtt hos hele familien her. De kan du jo lage igjen =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg