JULESTEMNING

Det er første desember – idag!
Idag er det første desember!
Alle nissunger må opp og stå – ut og gå, det er første desember idag! 
        Desembersang


Riktig god første desember dere.
Første desember betyr første dagen i den hyggeligste og fineste måneden i året. For en herlig tid vi har nå!
Jeg har pyntet til jul, så nå er det skikkelig julestemning i leiligheten. 


På søndag bakte jeg pepperkakehus og nå er det blitt plassert på stuebordet sammen med kongler, juletrær, engler og te-lys. Ble det ikke koselig?
Jeg er vokst opp med at julen skal være personlig, gjerne med noe hjemmelaget julepynt blant det butikkjøpte, og denne julepyntet laget vi ofte sammen som en hyggestund. Mamma og jeg pleide å lage pepperkakehus. Faktisk pleide vi å lage en liten pepperkakeby med tre pepperkakehus som vi plasserte i vinduskarmen. Selv om hun er borte nå, synes jeg det er fint å videreføre noen av juletradisjonene vi gjorde sammen. Det gir gode minner ♥


Dagen i dag er en mye bedre dag enn i går. Jeg fikk en god natts søvn og det gjorde underverker!
Treningsøkten ble helt knall! En slik økt hvor alt bare føles morsomt og energigivende. Det var helt herlig!
– Chins
3 sett * maks repetisjoner 
– Stående roing
3 sett * 10 maks repetisjoner 
– Sidehev
3 sett * 12 maks repetisjoner 
– Hacklift
4 sett * 10 maks repetisjoner 
– Rygghev med fokus på rumpe
3 sett * 10 maks repetisjoner 


Da jeg kom hjem fra trening var jeg så sulten at jeg laget noe enkelt og godt. Middagen bar preg av at jeg er fylt med julestemning akkurat nå. 
Speltlompene smurte jeg med philadephia og grov sennep, deretter hadde jeg over rødløk, granateple og roastbiff. Så enkelt og knall godt!

Nå skal jeg lage proteinpannekaker. Denne gangen blir det med pepperkakekrydder for å lage ekstra julestemning. Bilde og oppskrift kommer på instagram, @dedicationkristine, om dere vil se. 
Ha en god kveld :grin: 

Kristine ♥

11 kommentarer

Siste innlegg