BEKLAGER OG VINNER

Riktig god mandag dere!
Håper helgen har vært bra og at dere er klare for en ny uken :grin:

Jeg må starte med å si beklager til Per og Kristiane. 
Dere husker kanskje denne give awayen som jeg hadde for to måneder siden hvor jeg i samarbeid med BliSporty skulle dele ut en boks med Questbarer og en Skins Tights? 
Her har det rett og slett bare vært tull fra BliSporty sin side. Etter konkurransen var avsluttet har det vært vanskelig å få kontakt med dem og de har ikke sendt ut premiene til tross for mas fra både meg og vinnerne. Jeg synes dette er utrolig trist ettersom de setter meg og spesielt dem selv i et dårlig lys, og fordi det er rett og slett dårlig gjort ovenfor vinnerne! Nå gidder jeg rett og slett ikke mase mer og gir opp BliSporty!
Isteden har jeg ordnet det sånn at FitnessKost – dagen store helt, stiller med en tights til Kristiane, tusen hjertelig takk FitnessKost, og jeg stiller med en boks Questbarer til Per. Begge vinnerne får altså nå sin premie takket være FitnessKost og min egen lommebok. Beklager at det har tatt tid.

SAMSUNG CSC
Så over til onsdagens give away hvor du kunne få en almanakk. 
Ved hjelp av True Random Number Generator trakk jeg Julie til å bli vinneren. Gratulerer jeg har sendt deg mail!

Over kan du se hvordan jeg utformet en av mine Personlige Almanakker.
Jeg har flere varianter og bruker de til alt fra en vanlig almanakk hvor jeg noterer ned skole, jobb, avtaler og lignende, til treningsbok der jeg skriver ned når og hva jeg gjør på trening. Jeg har også en variant hvor jeg skiver ned tanker og følelser i de perioder hvor jeg stresser mye. Her er det bare fantasien som setter grenser!

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg