JULEGAVETIPS

Det er to uker til julaften og julegavene skal ordnes.
Selv hadde jeg helt glemt alt som heter julegaver helt til lillebror i går spurte “hva ønsker du deg til jul søss?” Jeg som alltid pleier å være tidlig ute! 
Nå har jeg heldigvis fått laget meg en plan på alle gavene som skal ordnes, da har jeg de under kontroll. 
Om du også ligger litt bak med julehavene har du noen julegavetips her :grin:


Treningsklær til henne
Å være komfortabel på trening er viktig. For den treningsglade vil treningsklær alltid bli mottatt med stor takk. 
Løfte sko til styrketrening eller Vibram for løping og crossfit. 
Hva med en deilig joggebukse fra BetterBodies, Casall tank topp, klassikeren alle vil ha 2XU mid rise tights, Casall sports-bh, Anti Shake tights som løfter, former og holder inn eller en god varmeregulerende jakke fra 2XU


Treningsklær til han
Til herremannen kan det friste med BetterBodies gym pants, Craft longsleev, bestselgeren 2XU kompresjonstights, Craft treningsjakke til utebruk, Vibram sko som passer til de fleste typer trening, Under Armour hoodie genser eller refleksvestbruk refleks når du er ute! 


En bakepakke
Gi bort en “bakepakke” med sunne ingredienser. Mine topp fire ingredienser er sukrin pluss eller sukrin gold, mandelmel, havremel og fiberfin. Har du disse, kommer du langt.
Skriv også ned noen av dine favorittoppskrifter. Det blir både personlig og koselig.  


Ullundertøy
Jeg har både fått og gitt bort ullundertøy ved flere anledninger. Det kan brukes både på trening, ute og som koseklær og er alltid populært.
Til han kan Devold Duo Active merinoull på utsiden og ThermoCool Eco2 på innsiden overdel og underdel. Skigo overdel og underdel har noen kule varianter i hundre prosent merinoull.
Til henne finnes også Devold Duo Active med merinoull og ThermoCool, overdel her og underdel her. Helly Hansen har også et flott sett med overdel og underdel

Spiselige julegaver
Jeg gir alltid bort spiselige julegaver til besteforeldrene mine. De baker ikke selv men vil ha julegodt. Her kan du se noen eksempler på hva jeg gav bort i to tusen og ni. 
Til venninner kan det passe med hjemmelagde karameller. Her er oppskriften – knall godt! 


Undertøy
Er man usikker på hva man skal gi, er undertøy alltid sikkert. Det er noe vi alle bruker og må ha.
Til han kan en 2-pack med Bjørn Borg boksere, Frank Dandy eller en 2-pack med Muchachmalo være aktuelt. 
Til henne kan det friste med Calvin Klein cotton thong og Bralette Calvin Klein Hipster Dual Tone og Bjørn Borg bra eller Pyjama pant fra Calvin Klein. Sistnevte står på ønskelisten min. 


Bøker og blader
Å gi bøker og blader er hyggelig.
Kristine Weber sine bøker er flotte. Den nyeste Kristines muskelmat eller boken fra 2014 Sunnere og Sterkere, er begge bøker jeg har og kan anbefale. 
Eller hva med Uperfekt som er en bestselger om hvordan det å våge å være modig endrer livet vårt. 12 uker til et sunnere liv og en smalere midje, Sjarmen med tarmen og Prosjekt Sterk er også bøker jeg har som jeg tror vil falle i smak hos andre. 
Selv ønsker jeg meg abonnement på Costume, hint hint til dere kjente som leser. Eller for de som er glad i å lese mange blader er Flipp et supert alternativ. Da trengs det bare et abonnement og du får tilgang til over tjuefem blader og tegneserier. 

Treningsdate
Å lage et gavekort på en treningsavtale er både gøy og sporty.
Ta med en venn eller mor på en real styrkeøkt eller en lang skitur – gjør gode venner til sporty venner.


Diverse
Nyttige ting å få for den treningsglade kan være en Rumble Roller, jeg har skrevet litt om hvorfor man skal rulle her, Mini Bands, også kalt treningsstrykk,  til styrketrening som kan brukes hjemme eller på treningssenteret, ØkoSjokolade gavepakke så man kan lage sin egen sunne sjokolade hjemme, treningsmatte og ball med trenings DVD perfekt til hjemmetrening eller Questbars. Mine favorittsmaker er S’mors, Chocolate Chip Cookie Doug og Double Chocolate Chunk

Jeg lurer veldig på hva du ønsker deg til jul?

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. To uker?!?! Nå ble jeg stressa her. Sitter med eksamen selv så gaver er ikke føresteprioritet nå! Takk for tips =)=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg