EKSAMEN ER I GANG

SAMSUNG CSC
Så blid var jeg faktisk imorges!
Det store mandagsmorgensmilet som sier noe om hvor glad jeg er i mandager :mrgreen:
Jeg startet dagen med en gåtur ute i kulden. På den måten fikk jeg ut litt energi og gjorde meg klar til å sitte på rumpestumpen resten av dagen. Klokken tolv i dag var det nemlig eksamenstart, så nå er eksamen i gang for fult. Akkurat nå driver jeg med hjemmeeksamen, deretter har jeg to skriftlige eksamener, den siste tjueførste desember. Nå blir det fult fokus fremover!

Hva synes dere forresten om vippene mine?
Jeg valgte å sette på litt lengre vippe extensions denne gangen. Desember er fylt med julebord, julefester og annet moro og jeg tenkte derfor at jeg skulle gå for festvipper. Jeg ble knall fornøyd, takk til Alexandra hos Marylin Studio (sponset), og har faktisk lyst til å beholde denne lengden her utover nyåret også!

SAMSUNG CSC
Jeg vet ikke hvordan det der med dere, men hos meg blir det fryktelig enkel mat under eksamenperioden. 
Middagen ble stekte egg med tomat, grønnkål og pekannøtter. Enkelt og godt, og klart på under fem minutter!

SAMSUNG CSC
Mens jeg spiste middag stod det bagels i ovnen. Jeg fant nemlig noen fiberrike og glutenfrie på Rema1000 i helgen, som jeg ville prøve. Da ble det nystekte bagels med brunost og syltetøy og et par klementiner som dessert. En perfekt avslutting på en enkel middag!

Nå får jeg forsette skrivingen.
Ønsker dere en fin fin uke :razz:  og for de av dere som er midt i eksamenstiden – masse lykke til!

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg