TIME OUT

SAMSUNG CSCDa er eksamen levert. Deilig altså! 
Nå skal jeg nyte en liten time out med frukt, te, pepperkaker og Elle. 
Jeg skal tenne noen lys, sette på rolig julemusikk,slenge meg på sofaen og halvsove. Rett og slett senke skuldrene helt. 

SAMSUNG CSC
Det blir ikke mer enn en times tid. Da er det på tide å begynne å øve til ny eksamen som er allerede på tirsdag, for så å komme meg på jobb.
Her blir det jobbing og eksamenslesing hele helgen. Elleve dager igjen nå, så er eksamensperioden ferdig for i år!

Da gjenstår det bare å ønske dere en fantastisk helg :grin: 
Ha en god kveld. Ikke la deg julestresset ta overhånd – stopp opp, pust dypt og nyt noen øyeblikk.

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Emily:
      Tusen hjertelig takk Emily. Jeg jobber til og med 24 desember, men så har jeg 5 dager helt fri. Det skal bli fantastisk 🙂
      Håper det gikk bra med eksamne dine 🙂 Ha en fantastisk juleferie 😀

    2. Lykke til med eksamen. Det er snart en velfortjent juleferie. Jeg er akkurat ferdig med min siste eksamen dette semesteret.
      Eksamensperioden er et stress, men det er da du får vist hva du kan! Og når den er over, så føles det EKSTRA godt med ferie. Stå på!

    3. Gratulerer med levert eksamen! Ikke lenge til ferie nå. Kos deg så mye i helgen og lykke til med lesingen Kristine. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg