FORNØYD & BESTE OMELETT

I dag hadde jeg en tung men god strykeøkt. Tung i den forstand at kroppen ikke helt hang med. Jeg tipper det blir noen av de i eksamensperioden. Når presset står over meg blir jeg fort små stresset og sover dårlig. Det merkes godt på treningsøktene. Likevel synes jeg det er viktig å få til trening. Jeg leser og konsentrere meg mye bedre etter aktivitet, for ikke å snakke om at jeg føler meg mye bedre.

Over til dagens økt.
For å få en effektiv og rask treningsøkt gjorde jeg for det meste supersett hvor man gjør to øvelser rett etter hverandre.
– Bulgarsk utfall for ben og four ways for skuldre
– Strak markløft for bakside ben og rumpe og stående roing for rygg
– Kick back i kabel for rumpe og sit ups på bosu-ball for magen

Jeg var så fornøyd etterpå, son dere kan se av min snap-selfie. Det er ufattelig deilig å gjennomføre en økt når man egentlig ikke helt hadde lyst!!

SAMSUNG CSC
Jeg må vise dere denne knall gode omeletten som jeg spiste i dag.
Dette er verdens beste omelett! Selv han jeg bor med sa at dette var den beste omeletten han noen gang hadde spist.

SAMSUNG CSC

Verdens beste omelett
Til to sultene

1 pakke bacon (eventuelt skinke for en magrere versjon), 6 egg, 50- 60 g ost, 1 tomat, 1/2 rødløk, 1 pose proteinchips, pepper og oregano

Del bacon i biter og stek dette sprøtt i en panne. Pisk eggene og ha de over i pannen med baconet.
Bruker du skinke har du i eggene først og deretter drysser over skinke i biter. Ha løk og tomat i skiver over omeletten og dytt skivene litt ned i eggeblandingen. Stek på middels varme i 5 min.
Dryss over chips og revet ost. Stek i ytterligere 4 min, eller til omeletten er ferdig, gjerne med lokk.

SAMSUNG CSC
På toppen rett før servering hadde jeg over cherrytomater, agurk og gul paprika i biter.
Så knall godt altså!

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg