NOK EN IHERB PAKKE

Nå har jeg nettopp vært på posten og hentet nok en iHerb pakke. Litt ekstra stas på en lørdag, pakker er jo alltid moro!

SAMSUNG CSC
Denne gangen bestod iHerb pakken av litt nytt og noen gode gamle favoritter. 
Atkins chocolate candies
Atkins sin variant av sukkerfrie “Nonstop” . Disse er gode. 
Acne dote
Ansiktsservietter. Disse bruker jeg for å fjerne sminken. 
Paleo wraps
Wraps laget av kokos. Disse er jeg spent på å prøve! 
Questbars i chocolate chip cookie dough
Favoritt questbaren min. Det går en av disse om dagen!
Yogi te
Jeg har mange av teene til Yogi. Denne i smaken Cranberry spise probiotic balance, er ny i samlingen min. 

Bruker du koden OKE701 når du bestiller på iHerb, får både du og jeg rabatter. 

Ellers i dag har jeg sovet lenge og ligget med foten høyt opp. I dag er nemlig akillesen ganske så vond!
Nå skal jeg hvert øyeblikk ut å spise sushi. Her blir det en rolig helg med mye kos og hygge :grin: Ha en super herlig lørdag!

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. emma:
      For å være helt ærlig har jeg ingen store favoritter annet enn questbars. Resten av favorittene endrer seg hele tiden fordi jeg bestiller nye ting!

    2. Hei!
      Jeg synes det er så inspirerende når du legger ut slike innlegg, men kunne du lagd et større innlegg med dine favoritter fra iherb? jeg skal snart bestille, og jeg er ny til iherb, så jeg vet ikke helt hva jeg vil ha 🙂

    3. kanjegkandu:
      Jeg vil si en blanding av tortilla og rispapir. Men disse var ganske søte og jeg synes de passet best med feks kesam og syltetøy / bær. De var for søte til tacoen.
      Takk for det og god helg til deg 🙂

    4. Hvordan er det egentlig med iherb nå? Lønner det seg fremdeles ifh til questbar ol?:)

    5. Jeg er veldig spent på hvordan de paleowrapsene er. Er det i gata tortilla, eller rispapir?
      Håper akillesen din bedrer seg og at du slipper operatsjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg