YEAY OG STOLT

SAMSUNG CSC
Genser fra HappyUnderwear.

I dag vil jeg komme med en dobbel yeah og en dobbel dose stolthet.
Er du fan av janteloven – ikke fortsett å les!
Først og fremst vil jeg si yeah fordi jeg er ferdig med alle årets eksamener. Jeg er stolt over å kunne si at jeg har gjennomført og absolutt gjort mitt beste. Og i tillegg føles det som om det har gått veldig bra. Mer kan jeg ikke be om!
Som yeay nummer to må jeg fortelle at jeg i dag klarte elleve pull ups i dag! Det er jeg stolt av!
Dere husker kanskje at jeg var et år uten trening grunnet hjerteproblemer? Da jeg begynte å trene igjen i slutten av mai klarte jeg bare en pull up! Jeg satte meg et mål om å klare ti innen julaften. Og, ja, det klarte jeg med glans!
Lykkerus er det som fyller kropp og hode akkurat nå. Fantastisk deilig :grin:

SAMSUNG CSC
Jeg har forresten fått fikset vippene mine igjen hos Marilyn Studio (sponset). Deilig altså! Jeg ser super fresh ut selv uten sminke! 

Nå er jeg altså veldig klar for å ta julen med storm på alle måter!
I kveld blir det “julaften” feiring med familien. Vi får nemlig ikke feiret sammen selve julaften. Jeg gleder meg til god mat, godt selskap og hygge. 
Håper mandagen din har vært super duper. Dette blir en bra uke!

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Kristin Antiveros:
      For en super hyggelig kommentar. Tusen takk Krisin 🙂
      Å gjøre det jevnlig er mitt beste tips. I slutten av august bestemte jeg meg for å ha fokus på chins. Siden det har jeg tatt chins / pull ups kontinuerlig. Minimum 1 gang i uken, men av og til to ganger i uken. Da passer jeg på at jeg får noen hvile dager imellom. Jeg tar også alltid pull ups først, slik at jeg har mest energi til akkurat denne øvelsen. Da har jeg bare tatt vanlige pull ups i 2- 3 sett så mange repetisjoner jeg klarer på hvert sett. Første settet er alltid det settet man klarer mest på.
      Mitt beste tips er altså kontinutet. Og god tålmodighet. For ting skjer jo ikke over natten, selv om vi skulle ønske det 😉
      Lykke til og god jul

      God klem til deg 🙂

    2. Gratulerer Kristine. Du er dyktig assa =) Håper julen din blir helt knall på alle måter =)

    3. :-)Gratulerer masse med gjennomførte eksamener og med alle pull ups’ene!:-) Håper du hadde en veldig koselig julefeiring i går.:-)

    4. Herregud så flink du er! Skjønner dritgodt du er stolt, jeg! *klappe* 😀 Kan du fortelle litt om hvordan du la opp treninga for å klare det? Jeg kom meg opp til 9 for et år siden, men har hatt flere perioder jeg ikke har kunent kjøre pullups og chins pga betennelse i skuldra og albu, og nå for fem uker siden var jeg nede på fire pullups. Sux :-/ Så måtte jeg ha treningsfri ufrivillig i fire uker pga brist i ribbeinet, og nå har jeg ikke turt å prøve enda. Jeg vet at jeg sikkert kommer meg opp til 6 om jeg trener et par ukers tid, men siden rekorden min var på 9 har jeg liksom ikke kommet meg tilbake. Enda jeg kjører eksentriske (har kanskje ikke tatt eksentriske kontinuerlig, men av og til), og andre støtteøvelser. Det jeg har gjort jevnlig er å ta max x2-3. Har du noen tips? 🙂 Å forresten, superfine vipper! *hjerte-emoji* Fikk lyst å bestille meg time, jeg også! Du har all grunn til å være stolt, kjempegodt jobba! klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg