ALDRI FOR GAMMEL

Du er aldri for gammel til å leke i snøen!

SAMSUNG CSC
Bukse her. Genser her.

SAMSUNG CSC
Barnet i meg kom frem i dag da jeg løp utendørs!
Noen ganger er det deilig å bare slippe alle hemninger. Hoppe, sprette og rulle rundt. Le og hyle!
Jeg så kanskje ut som en gærning der jeg etterhvert lå å kravla i snøen, jeg skal ikke spørre fotografen, men fy fader så gøy jeg hadde det :grin:

Ta deg tid til å gjøre noe moro i dag. Livet er for kort til å ikke glede seg!

Kristine  ♥ 

10 kommentarer
    1. Ragnhild:
      Hihi… Så skjønn han høres ut som ikke vil ha snø på skoene. Herlig! Du får trøste deg med at det er nok noe som vil gå over med tiden 🙂

    2. Herlige bilder!! jeg elsker å være i snøen og kjenne den den friske vinterluften. Men plutselig har lille sønn fått helt hetta over å få snø på skoene sine 😛 Så nå i ferien har vi bare vært raske turer og lekt, før han er kjempesint, og må inn igjen 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg