UKE EN – ER DU KLAR

Mandag! 
Ny uke, nytt år og fantastisk mange nye muligheter.
Det er uke en og i dag kan vi si at 2016 setter igang for fult! Er du klar?

SAMSUNG CSC
Denne uken skal jeg bekymre meg mindre, tenke glade tanker, gripe de sjansene som kommer over meg og leve i livet. 

Jeg vet med meg selv at når hverdagen er tilbake for fult etter ferien, kan det være lett å la seg stresse. Ta deg tid til å stoppe opp og ta et par dype pust. Forsøk å se de øyeblikkene som du står i akkurat nå. Og kanskje det viktigste av alt; når en negativ tanke kommer over deg, noe de fort kan gjøre uten at vi registrer det med det første, prøv å finne en positiv side ved saken og fokuser heller på denne tanken istedenfor den negative. Akkurat dette er noe jeg har jobbet med i mange år, nå går det nærmest automatisk. Om jeg våkner en kald januar morgen, det hagler ned og jeg har bare lyst til å ligge under dyna, vrir jeg tankene mine rundt og tenker heller på hvor fantastisk deilig det vil bli å legge seg under dyna når kvelden kommer. Det skal ikke mer til! 

Håper uke en blir fantastisk for deg :grin:
Gjør det beste ut av hver dag og jeg er sikker på at 2016 vil bli et bra år!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg