MINE FAVORITT PROTEINBARER

Her om dagen fikk jeg spørsmål om hvilke proteinbarer jeg liker best. 
Som dere vet, er jeg fan av Questbarer, men det er også veldig mange andre gode som jeg jevnlig spiser.
Proteinbarer er for meg en god erstatning for noe søtt når søtsuget virkelig melder seg. Jeg har også alltid noen liggende i vesken eller sekken når jeg er på farten i tilfelle sulten melder seg. 
Her er en liste over mine favoritt proteinbarer:


Questbars
Favorittene er chocolate chip cookie dough og double chocolate.
Disse er uten sukker
De kan også bestilles i Norge her og her


Oh yeah cookie caramel crunch
Jeg digger teksturen på disse, at de både er myke og gode, samtidig som de har innslag av nøtter og crunch.
Atkins chocolate caramell mousse 
Disse smaker akkurat som mars-sjokoladen!
Detour caramel peanut 
Minner om snickers. En bar inneholder 30 g protein og metter også godt. 
– One Whey
Coconut og chocolate crisp er favorittene her. 
Nutramino caramel
Knall gode! Virkelig gode på både smak og konsistens. Disse minner også veldig om mars-sjokoladen. 


Squarebar chocolate coated coconut

Smaken minner om bounty. Disse er økologiske og glutenfrie. 
Muscletech cookies and cream
Disse inneholder 21 g protein og hele 17 g fiber. De er sukkerfrie og søtet med stevia. 
Muscle Pharm 
Veldig gode på smak og konsistens. En av mine store favoritter 1 bar inneholder 20 g protein. 


Detour Lean Muscle bar cookie dough caramel crisp

Disse har flere lag, noe som gjør at konsistensen fremstår veldig bra. Smaken er også god. En bar inneholder hele 32 g protein!
Oh yeah Victory bar chocolate chip cookie dough
Disse skal være en konkurrent med Questbar med omtrent samme innhold. Konsistensen er litt kjedelig, men smaken er god. 

De fleste barene på denne listen er fra iHerb. Grunnen til at jeg bestiller på iHerb er rett og slett at det er mye rimeligere enn hva det er i Norge. Frakten er rimelig og det går som regel ganske fort. 
Bruker du koden OKE701 får både du og jeg rabatter. 

Hvilken er din favoritt proteinbar? :grin:

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Madelen:
      Jeg er ikke glad i Allevo eller Nutrilett. Synes næringinnholdet er dårlig og at de inneholder alt for mye sukker.
      Dietbar har jeg ikke testet. Da må jeg gjøre det 🙂

    2. Har faktisk ikke testet noen av disse, for uten om en questbar jeg måtte kaste da jeg oppdaget mandlene litt for sent…. Jeg foretrekker Allevo sine i smake Toffee og Blueberry, Nutrilett karamell og flere av smakene i Goodlife (kjøpt på Gymgrossisten) samt Dietbar jordbær fra Proteinfabrikken. Trolig er sistnevnte min favoritt 🙂 Atkins er også gode, men synes de fort kan bli litt for mektige….

    3. Tina:
      Jeg tenker heller at om jeg ikke liker de, så er det sikkert noen andre som liker de. Det har hendt at jeg har kjøpt noe jeg ikke har synes vært så godt, men da tar jeg de med på jobb / skole / venninnekvelder så forsvinner de uansett. Da gleder man noen andre i samme slengen 🙂

    4. baksolen:
      Jeg kjøper likevel og gir bare bort barer om det er noe jeg ikke liker. Venner og kollegaer blir alltid glade for det 🙂

    5. Synes det er så synd de bare selger store pakker av barer på iHerb. Hadde vært så kjedelig om jeg finner ut at jeg ikke liker det jeg kjøper.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg