NY SPILLELISTE TIL TRENINGEN?

SAMSUNG CSC
Nytt år krever ny spilleliste til treningen, eller hva?
Jeg laget meg en skikkelig god´følelse-spilleliste som oser mestringsfølelse og godt humør. Nå har jeg hørt på den et par ganger, og jeg blir rett og slett i skikkelig glad! Derfor tenkte jeg å dele den med dere. 

Min nye spilleliste til treningen: 
Greatest Day remix – Take That
Life Is A HighWay – Rascal Flatts
Ohh Sometimes I Get A Good Feeling – Avicii
We Are the Champions – Queen + Paul Rodgers
Sweet Victory – David Glen Eisley
The Way You Make Me Feel – Michael Jackson
The Only Way is Up – Martin Garrix og Tiësto
I Gotta Feeling – The Black Eyed Peas
So Young So High – Dada Life
Chasing The Sun – The Wanted
We Will Rock You – Queen
Dance Our Tears Away – John De Sohn
Dr Feelgood – Interphace
#thatPower – will.i.am
Take Me Higher – Nytrix
Work It Out – Beyoncè Work For It – Chu
Feel the Vibe – Bob Sinclar

SAMSUNG CSC
Jeg har også vært så heldig å få nye øreplugger, AL5+. Dette er trådløse bluetooth ørepropper.
Da jeg først fikk disse var jeg veldig spent. Jeg er nemlig vant til at ørepluggene nesten alltid detter ut av øret, spesielt om jeg løper. I tillegg synes jeg ofte lyden er dårligere i ørepropper enn i headsett.
Nå har jeg brukt disse et par uker og jeg må trekke tilbake med konklusjon om at ørepropper er dårlige! Disse sitter som støpt under hele løpeturen og lyden er veldig bra. Stort pluss for at jeg ikke trenger å tenke på noen ledning, men at mobilen kan bare ligge og slenge der det passer best. Miiego AL5+ er absolutt å anbefale! 

Håper du fikk noen tips til en eventuell ny spilleliste til treningen!
Om du har noen favorittsanger for tiden, del de gjerne, så kan jeg også oppdatere spillelisten min :grin:

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Tiril Sørensen:
      Et år,ja. Da er det på tide med litt utskiftning. Håper du fant noe som fristet her og gir giv på treningen 🙂
      God helg!

    2. Kristin Antiveros:
      Ah, de har jeg ikke testet. Ja, det er så deilig å slippe alle ledninger og styr. Digger de rett og slett 🙂
      Ha en strålende helg søte du 🙂

    3. Åh perfekt! Er nokså lei min spilleliste, så dette var midt i blinken 😀
      Og elsker toppen din – får jeg spørre hvor du har kjøpt den?
      Ha en flott helg Kristine <3

    4. Tusen takk for masse musikktips, det er alltid kjekt! 😀 Selv har jeg Miiego freedom woman og elsker de! Har vært min faste treningsvenn i over ett år, fantastisk lyd og deilig å slippe ledningene! 🙂 Håper helgen din blir fin! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg