DAGENS LUNSJ OG TRENING

I dag hadde jeg en kort skoledag. Jeg var ferdig allerede klokken tolv. Dermed bar det rett på trening for en god styrkeøkt.
HiOA Sandvika ligger faktisk rett ved siden av der jeg trener, noe som er helt perfekt! Jeg satte ørepluggene i øret og giret meg selv opp til en økt. Den ble knall bra!

SAMSUNG CSC
En happy og gira Kristine før dagens trening

Økten så omtrent slik ut:
– Knebøy
4 sett * 8 repetisjoner
– Enarms roing
4 sett * 8 repetisjoner
– Revers hyper
3 sett * 12 repetisjoner
– Leg extension
3 sett * 12 repetisjoner
– Sittende roing
3 sett * 10 repetisjoner
– Face pull
2 sett * 15 repetisjoner

SONY DSC
Vel hjemme laget jeg en god (og sen) lunsj bestående av masse godt.
Kan du tro at dette var gjort på fem minutter?!? Jeg rett og slett elsker den gode vanen jeg har om å alltid ha ferdig kokt egg i kjøleskapet. Det gjør at slike måltider som dette, er laget på en – to – tre.

SONY DSC
Salat av hjertesalat, gul og rød paprika, agurk og kikerter, kokte egg og avokado, med tilhørende proteinkaffe, appelsin og plommer. 

Har du hatt en god treningsøkt i dag?
Det er jo lillelørdag. Det fortjener noe bra :grin: God onsdagskveld!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg