MORGENTUR

SAMSUNG CSC
Riktig god (og kald) lørdagsmorgen dere!
Jeg startet dagen med en morgentur. Rettere sagt; jeg gikk til jobb. Rett etter jobb skal jeg nemlig bort på middag og vin. Skulle jeg få inn noen form for aktivitet i dag, måtte det bli før jobb. Da passet det perfekt å ta bena fatt og å gå til jobb. Jeg stod opp litt ekstra tidlig, slik at jeg både skulle rekke å gå og skrive et innlegg før klokken slo ni og jeg startet på jobb. For en frisk og deilig start på dagen :grin: Jeg blir i så godt humør når jeg startet dagen med trening!

SAMSUNG CSC
På bena hadde jeg IceBug sko
Jeg har vært så heldig å få to par som jeg skal teste. Det er jo helt perfekt med tanke på vinterværet som er nå. Gode og varme joggesko med pigger kommer godt med om dagen. Disse skal bli brukt masse!

Jeg ønsker deg en fantastisk helg.
Bruk kroppen, le og kos deg – det skal ihvertfall jeg!

Kristine ♥

17 kommentarer

Siste innlegg