UT AV KOMFORTSONEN

God søndags ettermiddag.
Håper dere nyter en herlig vinterhelg ❄️

SAMSUNG CSCJeg har nettopp vært ute på en helt fantastisk løpetur med samboeren. Herlighet så deilig :mrgreen: Nydelig solskinn og knall blå himmel!
Det er så vakkert ute nå. Snøen har lagt seg på trær og bakke, og skaper et flott vinterlandskap. Det er riktignok litt kaldt, men det er bare å kle seg. Ullundertøy under vintertightsen, ullsokker, dobbel ulltrøye, en varm jakke og IceBug skoene (sponset) gjorde susen.
Vi løp en god mil på en time. Det sier jeg meg fornøyd med!

Jeg har gått ut av komfortsonen min og meldt meg på Winterrun Oslo. Aldri før har jeg løpt et form for løp!
Jeg håper bare jeg får byttet bort vakten min, egentlig skal jeg jobbe. Jeg jobber med saken*krysser fingrene* 
Winterrun går av stabelen 6. februar og er et løp på 10 km. Da lyses Oslo sentrum opp av energiske deltakere, fakler, DJs og lysshow. Jeg tror det kan bli kjempe moro!

Jeg liker ikke å løpe med andre. Ei heller liker jeg å bli målt på det jeg gjør. Derfor er det å melde seg på dette løpet, å gå veldig ut av min komfortsone. Men noen ganger må man rett og slett utfordre seg selv!
Komfortsonen er trygghetssonen vår. Utenfor denne, ligger læringssonen. Det er her vi lærer og vokser. Når vi gjør noe vi ikke er komfortable med og våger oss utenfor komfortsonen, gir det en enorm mestringsfølelse. Med på kjøpet får vi også mer selvtillit og en god dose selvfølelse. Det er jo så verdt det! 

Nå får jeg bite negler i tre uker og små grue meg litt. Jeg vet at når jeg står på målstreken og har gjennomført at det vil føles mer en fantastisk! 

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Siri:
      Nå er det såpass kort tid til løpe, kun noen få uker, at det vil ikke nytte å løpe seg i form. Jeg kan ikke løpe meg noe særlig i bedre for på to uker.
      Jeg har derfor ingen plan på det annet en å forsøke å ha en løpeøkt i uken. Hadde løpet vært mye lenger frem i tid, hadde jeg nok gjort det anderledes og lagt opp en løpeplan, men det er det dessverre for kort tid til nå.
      Takk du og lykke til med løpe 🙂

    2. Så gøy!! Kanskje du kan skrive litt om trening i forkant? Jeg har nemlig gjort akkurat som deg – meldt meg på et løp, og det er HELT ut av komfortsonen. Jeg er kun styrkefreak fra før av, så dette blir uvante greier for meg. Men jeg synes det er så gøy å løpe! Hvor mange løpeøkter versus styrkeøkter har du ila en uke – hvordan legger du opp løpeøktene osv? Hadde vært gøy å lese litt om. Heier på deg!! 🙂

    3. Kristin Antiveros:
      Da har vi det veldig likt. Moro! Hihi.. Å gruglede seg er nok bare litt sunt. For vi vet jo begge to at dette ikke er noe farlig og at det går helt bra.
      Sikker på at vi får en kjempe kveld. Om vi ikke sees i løypa så sees vi kanskje på after party? 🙂
      Ha en super uke Kristin 🙂

    4. Haha, jeg føler med deg når det kommer til løping med andre, spesielt i konkurranser og på tid. Ei heller er jeg ei løpejente, og det var nettopp derfor jeg også takket ja til å være med på Winter run, nettopp for å tvinge meg selv ut av komfortsonen! Grugleder meg, for jeg har ikke løpt noe særlig det siste halve året. Jeg er også en person som ikke liker å løpe ute når det er kaldt, men har faktisk begynt å like det nå de siste to ukene som jeg har begynt å løpe litt ute. Og når man har gode sko og klær er det jo faktisk herlig å løpe ute 🙂 Dette blir GØY 😀 Kanskje vi sees i løypa 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg