www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

TIRSDAGS INTERVALLER

  • 19.01.2016, 18:29


Har du hatt en god treningskt i dag?
I dag stod det tirsdags intervaller p planen min. Fy sren s tungt det var! Jeg kjente godt p kroppen at den ikke er vant til  st opp klokken fem om morgenen eller vre i spass mye aktivitet i lpet av jobbdagen. Det vil nok ta litt tid til bli vant til den nye praksishverdagen. I mellomtiden skal jeg passe p  hvile og spise ekstra godt. Da er jeg sikker p at energien vil holde seg bra!


Over til intervallene.
Jeg lp en morsom for for tirsdags intervaller som jeg tenkte dele med dere. Kanskje du blir inspirert til en intervallkt denne uken?

Slik ser den ut:
- Oppvarming.
Frst gr jeg i 3 minutter. S jogger jeg p 9,5 km / t til jeg har kommet totalt 1000 meter.  Deretter starter jeg intervallene.
- Lp 800 meter, i dag lp jeg p 12 km / t p alle intervallene.
Jogg s halvparten av lengden du har lpt, alts 400 meter. Eventuelt g om du fler for det. P De aktive hvilepausene jogget jeg p 10 km / t. 
- Lp 600 meter
Jogg halvparten, alts 300 meter.
- Lp 400 meter
Jogg 200 meter.
- Lp 200 meter
Jogg 100 meter.
- Tilslutt er det nedtrapping. 
Da jogger jeg noen minutter, i dag ble det p hastighet 9,5 km / t, for s g noen siste minutter. 


Jeg skal love deg at det fles helt fantastisk etterp! 
Intervaller er virkelig elsk / hat. Hat nr det str p og elsk etterp. Da bruser virkelig endorfinene :grin: 
Prv gjerne intervallkten og si hva du synes. Hper du liker den. 


Kristine ♥

Katarina

19.01.2016 kl. 18:55
Hater intervaller og gjr det aldri. Men jeg skal prve denne imorgen. Mtte du gi meg styrke :-P

kanjegkandu

19.01.2016 kl. 19:16
Spreke intervaller! :D

Kjenner til overgangen mellom studering og praksis. Heldigvis blir det som du sier litt lettere etterhvert :) Lykke til i praksis.

Sandra Andersen

19.01.2016 kl. 19:36
Enig! Intervaller er virkelig elsk/hat :D

Lillan

19.01.2016 kl. 20:39
Gr det ann gjre p elipse? :-)

Silje

20.01.2016 kl. 07:14
Denne skal jeg gjre i dag :-)

Hanne

20.01.2016 kl. 12:10
ca hvor lang tid tar disse intervallene totalt? :) med din hastighet

Kristine

20.01.2016 kl. 15:13
Hanne:
Cirka en halv time :)

Kristine

20.01.2016 kl. 15:13
Silje:
Have fun :)

Kristine

20.01.2016 kl. 15:13
Lillan:
Ja, du kan gjre bde p ellipse eller sykkel :)

Kristine

20.01.2016 kl. 15:14
Sandra Andersen:
Haha... ja, det er det!

Kristine

20.01.2016 kl. 15:14
Katarina:
Jeg sender styrke til deg :)

Kristine

20.01.2016 kl. 15:14
kanjegkandu:
Tusen takk du. Man venner seg til alt, gjr man ikke :)

lisa

21.01.2016 kl. 09:01
Har fulgt bloggen din i 4 r n, Kristine, og du blir bare mer og mer insirerende!

St p :D

Kristine

21.01.2016 kl. 10:06
lisa:
For en fantastisk kommentar lese Lisa. Slik blir jeg virkelig glad for. Tusen hjertelig takk :) <3

:D

22.01.2016 kl. 09:04
Takk for tips! Tenkte trene denne i dag, vet du hvor lang tid du brukte? :D

Kristine

22.01.2016 kl. 12:37
:D:
Cirka 30 minutter :)

Marie

26.01.2016 kl. 08:34
Hvor mange intervaller sprinter du ca?

Kristine

26.01.2016 kl. 10:28
Marie:
Det str over :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits