DAGENS TRENING – BOOTY FOKUS


De siste månedene har jeg, for første gang, begynt med egne rumpeøvelser. Booty fokus! Hvem vil ikke ha en fast og veltrent rumpe? :mrgreen:
Og, ja, det har gitt resultater. Enda bedre skal det forhåpentligvis bli!
Dagens trening hadde nettopp booty som hovedfokus. 

Jeg starter med aktivering av rumpe. Da gjør jeg donky kicks og hip thurst med strikk. 
Deretter så økten omtrent slik ut:
– Stående roing (for rygg)
4 sett * 6 repetisjoner 
– Skulderpress (for skuldre)
4 sett * 6 repetisjoner 
– Sumo markløft
4 sett * 6 repetisjoner 
– Strak markløft
3 sett * 12 repetisjoner 
– Glute push down
3 sett * 10 repetisjoner 
supersett med
– Glute bridge
3 sett * 8 repetisjoner 

Ny og fantastisk deilig Calvin Klein bukse, denne, gjorde det ekstra moro å trene. Pluss får den også for at den gir rumpen en flatterende fasong! 
Bruker du koden KRISTINE får du 10 % rabatt hos HappyUnderwear

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Veslemøy:
      Den er super deilig! Den er i bomull, men den blir ikke gjennomsiktig. Så du kan bruke den både som en pysj- / kosebokse og som tights 🙂

    2. Alexandra Flaa:
      Jeg synes bulgarsk utfall tar mest på forside lår når man går dypt ned, derfor tar jeg den heller når jeg trener ben. Men ja, den tar rumpe også 🙂

    3. Hei 🙂 Denne tightsen så skikkelig fin ut, men på siden står det at det er en pysj bukse? Jeg syns det ligner mer en treningstights. Du brukte denne på treningssenter sant ? 🙂

    4. Bulgarsk utfall er en øvelse jeg virkelig kan anbefale deg å gjøre for en stram og veltrent rumpe! Den er sinnssykt hard, men det gir ekstremt resultat 🙂 Spesielt sammen med donkey kicks, hoftehev og hoftehev med en fot 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg