FEBRUAR

Da er nok en måned over. 
Februar har flydd forbi, men jeg har likevel kost meg og hatt mange gode øyeblikk underveis :grin: 


Februars enforfinrush
Når jeg løp WinterRun. 
Jeg synes dette både var skummelt og morsomt. Det var mitt første løp og jeg grugledet meg veldig på forhånd. Løpet gav meg tidenes go´følelse og jeg skal absolutt løpe det enste år også. At tiden i tillegg ble på 48 minutter og 38 sekunder gjorde det ekstra stas! Som dere ser var jeg svett og veldig fornøyd etterpå.

Februars smile-årsak
Dere!
Jeg får så utrolig mange hyggelige kommentarer som varmer meg langt inn i hjerteroten. Som disse ordene fra Henriette “Alltid så koselig å stikke innom bloggen din og se ditt flotte smil, Kristine! Ha en topp dag på jobb og en riktig god helg! Stor klem til deg”. 
Jeg sitter stadig vekk og smiler for meg selv når jeg leser og svarer på kommentarene deres. Tusen hjertelig takk!

SAMSUNG CSC
Februars beste matnyhet
Fiskekaker med 86 % fisk. Disse er helt geniale i en hektisk hverdag i tillegg til at de smaker veldig godt. 

SAMSUNG CSC
Februars favorittklesplagg
CalvinKlein buksen min fra HappyUnderwear! Som jeg digger den! Den er så myk og god, samtidig som den gir bakenden en fin form. 
Jeg bor bokstavelig talt i den!


Februars hyggekveld
Hjemmelaget pizza og et glass vin med film på tv, pledd og samboer i sofaen. 


Februars største opptur
Å bestille ferie tur!
24 mars drar jeg en uke til Melonas i Spania. Som jeg gleder meg! Det er så deilig å ha noe å gå å glede seg til, spesielt når det innebærer sol, strand og varme. 

SAMSUNG CSC
Februars beste is
Jeg er en isdigger og forsetter å teste nye is hele tiden. Denne isen fra Kulinaris med vanilje og cokkies er virkelig favoritten akkurat nå, så fantastisk godt! Anbefales på det sterkeste.

Februars mest spilte sang
Jeg hører på veldig mye forskjellig, men denne måneden har jeg faktisk hørt mest på radio, da NRJ. 
Work av Rihanna og Sweet Lovin av Sigala, er desidert de sangene det går mest av.

 
SAMSUNG CSC
Februars beste godsak
Mine hjemmelagde enkle snickers. Disse er så super gode!
Oppskriften finner du her.
 

Februars innkjøp
Jeg kjøpte meg ny Weightless bukse, denne. Jeg har tidligere hatt en sort variant, men den har jeg hatt i snart to år, så den er helt utvasket og slitt. Nå var det på tide å unne seg en nye en. De er jo så gode de Wr.Up buksense. Sitter som et skudd og gir rumpen et løft! 

SAMSUNG CSC
Februars beste treningsøkt
Jeg klarer faktisk ikke å trekke ut en treningsøkt som har vært bedre enn alle andre. Øktene denne måneden har generelt vært ganske gode. For en luksus! Jeg nyter og koser meg så enormt mye på treningen min for tiden. det er helt herlig! 

SAMSUNG CSC
Februars beste / morsomste vin
Jeg ser ikke på Svenske Hollywood fruer. Ei heller viste jeg at Maria Montezami har laget sin egen vin: En venninne hadde med seg denne med en kveld hun kom over på besøk. Smaken var overraskende bra og flaksen er jo søt med dusk og greier.  Vi drakk vin, koste oss og lo. Denne tror jeg kan bli en hitt på jentekvelder 😁

Hva var du mest glad for i februar?

Kristine ♥ 

10 kommentarer
    1. Marte:
      Hihi… Er ikke sikkert at det blir en ny vin hver måned. Jeg drikker som regel de samme 😉
      Å, knall bra da! Det er jo kjempe bra vekt. Det skal du absolutt være stolt av 🙂

    2. Lilly:
      Jeg er 169, så på meg er lengden helt perfekt. Jeg liker normalt ikke lave bukser, men denne sitter så godt at jeg synes det ikke gjør noe. Den har jo en klistergreie i livet. Jeg synes de er super deilige! Leit at de ikke levde opp til dine forventninger.

      Jeg bruker CK buksen både hjemme og ute, og synes den fungerer til alt. Den er jo så myk og god! 🙂

    3. Så fibt med en sånn oppsummering. Mitt beste fra februar er at jeg endelig klarte en chins alene. Jeg er stolt 🙂

    4. jeg bestilte en bukse fra Wr.Up for en stund tilbake, men ble SÅ skuffet!? Først og fremst var den altfor kort i beina, så det ble jo mer en capri-bukse på meg. I tillegg var den så lav i livet at bare jeg bøyde meg bittelitt kom jo halve rumpa mi til syne. Du er kanskje lavere enn meg (er 178) men syns du ikke de er veldig lave i livet? skjønner ikke hvordan folk greier å gå med dem :S
      Ellers fikk jeg veldig lyst på calvin clein buksen da haha! fungerer den på en måte som en tights?

    5. Liker sånne her innlegg 😀 Morsomt med den vinen, fikk lyst til å prøve den selv! I februar så må det nesten være at jeg opprettet bloggen min og fikk så sinnssykt gode tilbakemeldinger som jeg er mest glad og takknemlig for <3

    6. Hehehe “morsomste vin” -kan bli spennende om du skal følge opp den hver måned 😉
      Har sansen for månedsoppsummeringen din. Fin måte å se seg selv på litt fra avstand; en måte å få litt innsyn i hvaen faktiskbruker tiden sin på 🙂 For meg har nok høydepunktet på treningsfronten vært knebøy pers på over 1,5 x egen kroppsvekt! Og sosialt stikker særlig en kveld seg ut, en uhøytidelig spillekveld i godt selskap

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg