STYRKEØKTEN I DAG

I dag gjennomførte jeg ukens første treningsøkt. På grunn av tidsklemma og dårlig planlegging, ble det treningsfri i går. Til gjengjeld var det ekstra deilig med en styrkeøkt i dag!

SAMSUNG CSC
Dagens økt ble av det skikkelige gode slaget. Jeg kjørte noen super sett for å få kjørt muskulaturen ekstra. Det er så deilig å kjenne at det brenner og svir!

Styrkeøkten i dag så slik ut:
– Bulgarsk utfall
4 sett * 10 repetisjoner
– Enarms roing
3 sett * 8 repetisjoner
supersett med
– Facepulls
3 sett * 12 repetisjoner
– Rumpe -rygghev (fokus på å skvise rumpen på toppen)
3 sett * 12 repetisjoner
supersett med
– Lårcurl på ball som på bildet
3 sett * 15 repetisjoner
– Sit ups i skråbenk
3 sett * 12 repetisjoner

Har du hatt en god treningsøkt i dag?
Trening eller ei, håper dagen har vært super. Nyt kvelden videre :grin:

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Dijana:
      Hei du og takk for hyggelige ord 🙂 Jeg bor ikke i Oslo, så det kan jeg ikke uttale meg om dessverre. Lykke til med å finne senter 🙂

    2. Hej Kristine!
      Først og fremmest – lækker blog med mange gode opskrifter og god motivation 😀
      Dernæst ville jeg høre hvilket fitnesscenter du træner i, eller om du kan anbefale et godt center i Oslo, der ikke er alt for dyrt. Jeg skal flytte til Oslo her i marts og vil derfor gerne finde et godt fitnesscenter 🙂
      Hilsen fra Danmark!

    3. Fikk du kjenne det godt i musklene dagen etterpå? Ser ut som en tøff økt, du er god ass 🙂

    4. Eva:
      Skjønner ikke helt hva du mener Eva. Kommentaren din er litt motstridende. Først sier du frisk og sunn, så faretruende lav fettprosent.
      Uansett, er ihvertfall hyggelig at du følger med 🙂

    5. Det er godt å se at du er frisk og sunn 😀 Har fulgt med på bloggen din noen år og fått inspirerende tips. Men jeg må si at fertprosenten har sett faretruende lav ut. Så …bra for deg!

    6. Koseøkt det der, fine øvelser:) Er på et knebøy-program for tida, så andre beinøvelser faller bort. Kjører Smolov jr., for å bli sterk i knebøy, knebøy 4 ganger i uka, tunge… Uke 2 er nok verst…:O
      Ha en fin kveld!

    7. Har ikke trent, men får prøve ut dette opplegget 😀 Håper du har en flott kveld! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg