IHERB SJOKOLADE PAKKE

SAMSUNG CSC
Når denne pakken kom før helgen er det helt perfekt, masse godsaker fra iHerb! 
Alt med sjokolade – dere skjønner vel at jeg elsker sjokolade :mrgreen:

Dagens iHerb sjokolade pakke inneholdt:
Questbar chocolate chip
Tror dette er min absolutte favorittsmak!
Atkins Chocolate Candies
Omtrent som sukkerfrie nonstop.
Carb rite cookie dough proteinbar
En proteinbar uten tilsatt sukker og med lite karbohydrater.
RawMio Chocolate Hazelnut
Et rått sjokolade- og hasselnøttpålegg med naturlige ingredienser. Farlig godt. 
Coconut chips
Ristet kokosflak med sjokoladesmak. Så utrolig god!!
Cacao nibs
En supermat med hundre prosent kakao. Super som snacks eller øver grøten og kesamen. 

Det blir veldig mange gjengangere på iHerb for tiden. Har du noen favoritter som jeg må teste ut?
Bruk gjerne koden min OKE701. Da får både du og jeg rabatter hos iHerb.
Ha en fantastisk fredagskveld!

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Madelen:
      Ingen spørsmål er teite! 🙂 Det er helt riktig som du sier. Du kan bestille to, eller flere, pakker til hver under 350 kroner inkludert frakt. Og da slipper du toll 🙂

    2. Hei du! Jeg er litt ny i gamet, men har nylig begynt å bestille fra ebay så nå vil jeg også prøve iherb (da det er både proteinbarer, snacks, bakeingredienser, osv der) Jeg frykter som mange andre dette med toll, og ser at man kan bestille max for 40 dollar pr pakke. Er det da slik at hvis jeg bestiller en ny pakke tilsvarende 40 dollar og får frakt på ny, så slipper jeg toll? Det er vel ikke sånn at jeg må ha mottatt pakken før tollen nullstilles? Beklager teit spørsmål, men føler jeg må ha klarhet i det meste før jeg tør å teste!

    3. V:
      Carbrite er ikke favoritten, da ville jeg heller gått for Quest. Jeg er litt sånn av og på om jeg egentlig synes de er så gode 😛
      Om du har mye du ikke bruker, kanskje du kan gi det til noen andre? Om jeg kjøper noe jeg ikke liker, gir jeg det alltid bort til noen som liker det 🙂

    4. Har ikke handlet på IHERB på sykt lenge, tror det er et par måneder minst. Har så mye stående i skapet som jeg aldri bruker hehehe. Men Questbars er jo alltid en vinner så kanskje jeg skal handle en eske med den beste smaken, cookies and cream 🙈 Frister også med den carbrite, aldri prøvd den. Bedre enn Quest?

    5. Silje:
      Så utrolig hyggelig å lese Silje. Sånt blir jeg virkelig glad av. Tusen hjertelig takk <3
      Ha en super duper helg du også 🙂

    6. Marianne:
      Dette er over tollgrensen. Vanligvis bestiller jeg flere små pakker, slik at jeg ikke må betale toll, men det var jeg litt for lat til denne gangen 😉

    7. Så ut som en skikkelig god pakke 🙂 hvor mye bestiller du for av gangen? Jeg er så redd for å overstige tollgrensa….

    8. Nå har jeg lest bloggen din en stund, og må bare få sagt at du er så inspirerende! Blir så glad av å lese bloggen din! Håper du får en super helg<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg