LØRDAGSSELFIE

SAMSUNG CSC
Jeg har på meg super god Under Armour bh og Hummel Sue genser

God morgen fine folk 💕
Nå har jeg akkurat vært ute å gått en rask power walk på femti minutter.
God musikk på øret, bar bakke – det nærmer seg vår dere, og soloppgang. Virkelig en super deilig og forfriskende start på lørdagen. Jeg kan ikke annet enn å smile og le etter en slik morgen. Derfor ble det en veldig blid lørdagsselfie!
Nå skal jeg komme meg på jobb og være der noen timer. I kveld blir det en rolig aften med middagsbesøk og muligens et glass vin eller to. Det blir koselig!

Håper du får en fantastisk helg. 
Smil, le, kos deg med de du er glad i og ta vare på alle de gode øyeblikkene du møter :grin: Ha en strålende lørdag!

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Marthe:
      Åå, nå ble jeg enda mer nyskjerrig. Jeg er jo den iselskeren 😛 Hihi… Tusen takk for tipsene. Skjønner at det er en del nye is jeg må teste nå 🙂 Jeg får fortsette å lete videre 🙂

    2. Den nye B&J heter “Cookie dough S’wich up”. Fant den helt tilfeldig på en Meny i lille Horten som vanligvis er kjempetrege til å ta inn nyheter! De hadde også fått inn cookie core isene som har vært i Sverige og noen sandwich-is fra Ben & Jerrys i småisdisken. Har ikke fått sett etter dem i Oslo enda, men håper de kommer snart der også 😀 tipper de kommer tidlig på deli de luca og de største butikkene!

    3. Helle:
      Jeg aner ikke hvor mye kalorier jeg spiser. Å telle kalorier er verken sunt eller nyttig. Ingen kalkulator eller menneske kan vite hvor mye kalorier du trenger. Noen dager trenger man mer enn andre, sånn er det bare. Jeg spiser når jeg er sulten og den mengden jeg trenger for å være mett 🙂
      Glem kalorier og lytt isteden til kroppen din <3

    4. Marthe:
      Ååå, jeg leste denne i går og var innom to Meny butikker #IsGal men fant den ikke. Hva heter den for noe? Den må jeg jo finne. Var sikker på at jeg hadde testet alle B&J 😉
      God søndag 🙂

    5. Ha en fin helg! Og du – tips fra en iselsker til en annen – jeg fant en ny ben and jerrys på Meny i dag. Den hadde cookie (oreo) swirl og biter, OG cookie dough biter! Løp og kjøp!! Forsvant på 5 minutter her hjemme, beste hittil!!!!

    6. Hei! Du er så fin og det virker som at du har et så naturlig forhold til mat. Jeg er veldig dårlig på å vite hvor mye/lite mat jeg bør ha, så lurer på om du har lyst å si noe om ca hvor mange kalorier du spiser på en treningsdag og på dager du ikke trener? Hadde blitt veldig glad for svar 🙂 <3

    7. Alltid så koselig å stikke innom bloggen din og se ditt flotte smil, Kristine! Ha en topp dag på jobb og en ritkig god helg! Stor klem til deg

    8. Ha en super dag du å, søte deg!☺️ Her er det vind og snø, så kommer til å tilbringe dagen innendørs, forbudet meste!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg