LØPING OG ETTER TRENING

SAMSUNG CSC
Torsdag og det stod løping på treningsplanen. 
I dag gledet jeg meg skikkelig til trening. Helt siden jeg stod opp halv seks i morges, har jeg gledet meg til å kunne løpe etter at arbeidsdagen var ferdig. Å, gjett om det var deilig når jeg endelig var i gang :mrgreen: Noen dager flyr kroppen av gårde på trening. Slik var det i dag. 

Dagens løping ble 4 x 4 intervaller. 
Jeg har skrevet et innlegg om hvordan jeg gjennomfører intervallene her
Det er en effekitv og nok så rask intervalløkt. Det er hardt når det står på, men herlighet så deilig det føles etterpå! 

SAMSUNG CSC
Etter treningen spiste jeg denne godsaken. 
Den nye skyren med cottage cheese i vaniljesmak, denne er virkelig god, som jeg toppet med RudeHealth granola, bringebær, eplebiter og kakaonibs. 
Mmmm… At noe så enkelt kan være så godt!
RudeHealth granolaen blir en favoritt over skyr, cottage cheese eller kesam fremover. Den har masse smak fra daddelsirup, havre og bygg og har en god og sprø konsistens. 

SAMSUNG CSC
En liten boks med proteiner og karbohydrater. Perfekt etter trening!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Pauline Helmke:
      Er blitt veldig glad i det selv. Vi får ta oss en god økt når du er tilbake 🙂 Håper alt er bra med deg der borte. God helg 🙂

    2. Åh, merker jeg savner det treningssenteret når jeg ser bildene dine derfra :'( Haha, snakk om å være fast medlem!

    3. Gleder meg til å smake den skyren. Kaffevarianten var kjempe god ihvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg