MARS

Mars har vært en helt fantastisk måned :grin: Det har vært ferie, bursdag, påske, mye sosialt, gode treningsøkter, hygge og god mat. Håper måneden din også har vært bra!
Her kommer en liten oppsummering av min mars: 

SAMSUNG CSC
Mars mest dansede kveld
Sandvika Awards. Fin kveld med kolleger, Stian Blipp som konfransier og Henrik Thodesen som dj. Rumpen fikk shaket seg godt utover kvelden. 


Mars beste matnyhet
Hoffs opphøgde søtpotetfries. Disse er knall gode! Har du ikke prøvd de så må du! 

SAMSUNG CSC
Mars fineste sted
Desidert vakre Lopesan Baobab Resort. For et vakkert sted! Her kunne jeg virkelig bodd. Et stort pluss for kjempe hyggelige ansatte og god mat. 

SAMSUNG CSC
Mars mest solfylte selfie
Trenger jeg å si mer. En jente som virkelig koser seg på feire! 

SAMSUNG CSC
Mars mest spiste
Mine hjemmelagde polarbrød. Disse er super gode og jeg har sikkert spist de omtrent hver dag, bortsett fra når jeg var på ferie! Jeg har allerede fått flere tilbakemeldinger fra dere om at oppskriften har falt i smak. Tusen takk ♥  Det er så utrolig koselig å motta snaps eller bli tagget på instagram og se bilder av at dere bruker mine oppskrifter.
Oppskriften på polarbrødene finner du her

SAMSUNG CSC
Mars beste is
Denne pinneisen med ostekakesmak. Hvorfor har vi ikke den i Norge?! Det er den beste isen jeg noen gang har smakt! En fyldig iskrem, med hvitt sjokoladetrekk og coockie biter inni. 

SAMSUNG CSC
Altså, jeg hadde jo bursdag! Selv om jeg ikke er så opptatt av min egen bursdag, var den en del av mars. Jeg feiret den ikke noe særlig, ferie er feiring nok i seg selv. Tenk at jeg er blitt tjueseks år allerede. Jeg føler meg fortsatt langt fra voksen! 


Mars hyggeligste overraskelse
Et godt fylt påskeegg med masse godt i. Sjokoladeelskeren Kristine var relativt fornøyd. 


Mars beste måltid
Jeg må trekke frem hotellfrokosten. Hver dag på ferie var en fest på morgenen. Her kunne jeg få akkurat hva jeg ønsket meg! Noe av det beste jeg vet er ferskt brød med ost og honning. Frokosttallerken nummer to, ble som regel fylt med nettopp dette i tillegg til litt annet godt. 


Mars favoritt treningsøvelse
Nå har jeg helt dilla på chins og pull ups. Jeg føler endelig at jeg får god kontakt med ryggen og at den tar godt i muskulaturen. Tidligere har jeg følt at jeg bare blir sliten og nærmest bruker alle musklene i kroppen på å løfte meg opp. Nå har jeg knekt en kode eller to og har virkelig falt for denne øvelsen. 

SAMSUNG CSC
Mars nyinnkjøp
Nye ferskenfargede Nike sko. Fersken er min favorittfarge, så da jeg så disse skoene, bare måtte jeg ha de!

SAMSUNG CSC
Mars beste pannekaker
Proteinpannekakene som jeg laget på bursdagen min og fylte med hjemmelaget sjokoladepålegg og peanøttsmør. Oppskriften finner du her

SAMSUNG CSC
Mars beste dessert
Denne desserten fikk jeg på ferie. En kraftig brownie med valnøtter, toppet med vaniljeis med sjokolade- og cookie doughbiter. Her var jeg i himmelen! 

SAMSUNG CSC
Mars mest likte innlegg
Dette enkle innlegget med overskriften LIFE IS GOOD. I tillegg så fikk jeg så mange flotte kommentarer at jeg ble helt rørt! Dere er bare helt fantastiske! 

SAMSUNG CSC
Mars beste hjemmelagede godis
Disse smask kokosbollene. Her er oppskriften. Salt og søtt er en sikker smakskombinasjon. Her laget jeg kokosboller, altså et fløteskum toppet med sjokoladetrekk som jeg satte på en salt bunn av proteinchips. Mmm, det var godt!

Kristine ♥     

14 kommentarer

Siste innlegg