LILLELØRDAGSKOS

I går fortalte jeg henrykt at omtrent alle treningsøktene mine i februar har vært veldig gode. Hva tror dere skjedde med gårsdagens økt? Jo, den var naturligvis skikkelig dårlig. Det er typisk! 
Jeg hadde egentlig planlagt intervaller, men kroppen og bena ville rett og slett ikke følge med. Isteden ble det en rolig joggetur på en halv time. 
En dårlig økt tar jeg uansett med et smil. Vi må tross alt ha dårlige treningsøkter for å kunne sette pris på de gode. 

I dag var jeg tilbake igjen og hadde en veldig god styrkeøkt :grin:  Herlig!

SAMSUNG CSC
Etter trening fikk jeg en venninne på besøk. Siden det er lillelørdag slo jeg til med litt ekstra snacks. Lillelørdagskos må en ha! 
På tallerkenen har jeg servert:
-Appelsin, physalis og jordbær
-Frosne drurer som jeg har toppet med hvit og mørk sjokolade
ProTings proteinchips i smaken tangy soutern bbq og påskeegg

SAMSUNG CSC
Så enkelt og så godt. 
Frukt og bær sammen med litt annet godt, blir virkelig til deilig snack. 
Hva med å servere litt lillelørdagskos i dag? Nyt kvelden! 

Kristine ♥ 

10 kommentarer
    1. Ikke alle økter kan være gode – dessverre!
      Jeg har alt av kjempegode, gode, middelmådige og ræva økter. Nå er jeg syk, så nå blir det knapt nok noe, men jeg gjør det jeg klarer og er fornøyd med det 😉 Kroppen spiller på lag for det meste av tida, så jeg skal ikke klage 🙂

    2. Tenker aldri på hvilken dag det er om jeg vil ha noe godt, spiser uansett bare sunn snacks 😀
      I det siste har det gått i peanøttkuler laget av kikerter og fiken 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg