PANNEKAKER MED SJOKO-NØTT

Først og fremst, tusen hjertelig takk for alle bursdagsønsker her, på instagram, snap og facebook ღ  Det varmer!

SAMSUNG CSC
Før jobb laget jeg disse knall gode pannekakene. Saftige, deilige og sunne pannekaker med mye fiber og protein. 
Jeg fylte dem med sjoko-nøtt, altså økologisk peanøttsmør og hjemmelaget sjokoladepålegg. Fantastisk godt.  For en deilig kombinasjon! 

SAMSUNG CSC

Proteinpannekaker med sjoko-nøtt

Pannekakene
1 banan
2 egg
50 g havregryn / havremel
20 g vaniljeprotein
1 ts sukringold
1 ts kardemomme
1 ts bakepulver

Miks sammen alle ingrediensene. Bruk gjerne en stavmikser eller blender, men du kan også bare mose røren godt med en gaffel. 
Stek pannekakene i en panne på middels varme i 2 minutter på hver side.

Topping
Økologisk peanøttsmør
Hjemmelaget sjokoladepålegg, eventuelt nugatti zero eller annet sjokoladepålegg

Smør på peanøttsmør på halvparten av pannekakene.
Smør så på sjokoladepålegg.
Nyt!

Hjemmelaget sjokoladepålegg
3 ss mandelsmør, eller annet nøttesmør
1 ss fibersirup, eventuelt yacon sirup
1 ss kakaopulver
En liten klype salt

Bland alt godt sammen.
Denne er så god at du kan spise sjokoladepålegget rett koppen!

SAMSUNG CSC
Dette må du bare prøve.
Mmmmm…

Kristine ♥

20 kommentarer
    1. Hei! Vet du om det er mulig å bruke SlmSmart med vanilje i stedet for protein?☺ ser så godt ut😇

    2. Ingrid Eriksen:
      Tusen takk for hyggelige ord og gratulasjoner.
      Jeg teller ikke kalorier. Det er ikke sunt for hverken hodet eller kroppen! Jeg spiser det jeg har lyst på, stopper når kroppen er mett. Så enkelt er det egentlig.
      Jeg spiser slik som er best for akkurat meg, hva som er best for andre kan være noe helt annet. Derfor vil jeg ikke dele akkurat hvordan jeg spiser 🙂

    3. Først og fremst gratulerer med dagen og ikke minst vil jeg si at jeg elsker bloggen din! Du sprer så mye motivasjon og inspirasjon på kostholds- og treningsfronten! 🙂 Jeg har bare ett par spørsmål som jeg lurer på(skjønner om dette blir for personlig): Teller du kalorier og vet du sånn ca hvor mange kalorier du spiser på daglig basis? Er du nøye på fordeling av proteiner, karbohydrater og fett, eller er dette noe du ikke tenker over? Kunne du hatt “en matdag” i bilder, eller laget ett innlegg om kostholdet ditt og treningsuke? 🙂

    4. Gratulerer så mye med dagen!! 😀
      Pannekaker med peanøttsmør og skokolade hørtes digg ut! Den kombinasjonen er uslåelig!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg