IHERB

Etter jobb i dag hentet jeg denne iHerb pakken med masse godt.
Jeg løp rett hjem. Jeg var nemlig så spent på å prøve den nye Mighty Muffin i sjokoladesmak. Det er rett og slett en rett-i-koppen sjokolademuffins som er sukkerfri og som inneholder godt med protein. Fy søren den var god! Muffinsen forsvant så fort at jeg glemte å ta bilde, men jeg har allrede bestilt flere så dere skal få se bilde neste gang jeg spiser den. Muffinsen ble virkelig super myk og deilig, og den hadde gode sjokoladebiter. Her er helt klart en ny iHerb-favoritt!

SAMSUNG CSC
Ellers så var dette alt som var i pakken:
Questbar med cookie dough smak
Favoritt questbaren min. Jeg spiser noen av denne i uken, ja!
Hemp hearts
Hemfør. Gode og spekket med sunne fettsyrer.
Mighty muffins
Ja, den skrev jeg jo akkurat om i begynnelsen av innlegget.
Coconut chips
Denne med sjokoladesmak er virkelig god. Perfekt som topping på grøt eller kesam, eller bare som kos. 
Kakaonibs
Inneholder masse antioksidanter. Jeg bruker de på samme måte som kokoschips, over grøt, kesam eller som snacks. 

Om du handler på iHerb, må du gjerne bruke koden OKE701. Da får både du og jeg rabatter :razz:
Ha en god kveld!

Kristine  ♥ 

9 kommentarer
    1. Hmm merkelig, jeg finner sukker i ingredienslisten (ikke i næringsinnholdet) 😛
      Other Ingredients
      Gluten-free oat flour, bittersweet chocolate (unsweetened chocolate (processed with potassium carbonate, SUGAR, cocoa butter), soya lecithin). Whey protein isolate (whey protein isolate (milk), soy lecithin), pea protein, cocoa powder, buttermilk, butter (butter (cream, salt), dry buttermilk), baking soda, baking powder (monocalcium phosphate, sodium bicarbonate, non-gmo corn starch), xanthan gum, sea salt, monk fruit, natural flavor, probiotic (skim milk powder, bacillus coagulans GBI-30 6086).
      Håper jeg tar feil da, hadde vært fantastisk om den var sukkerfri 😀

    2. Iselin Renée:
      Sukker er ikke under ingredoenslisten. Sukker er karbohydrat, derfor står det på næringsinnholdet. Så de er sukkerfrie 🙂

    3. Jeg sjekket ut alle Mighty Muffins smakene, men fant ikke noen som var uten sukker? Stod sugar under other ingrediens på alle smakene jeg fant, hvor fant du den som var uten? Høres jo helt fantastisk ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg