NYE KLÆR & LOMPEFEST

Ny uke, nye muligheter! 
Har du hatt en god mandag? 
Jeg skal innrømme at jeg sov litt ekstra lenge i dag. Det var deilig! Ellers har dagen bestått av jobb, en god treningsøkt og familiekos. Jeg er nemlig på besøk hos familien akkurat nå. Her driver vi faktisk å lager pinnekjøtt akkurat nå. Det blir skikkelig julestemning til middag!

SAMSUNG CSC
Jeg må vise dere de fine klærne jeg fikk av Run & Relax
Terry Hoodie, Mesh topp, Karma bh og  Mesh Running Tights

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC
Jeg har faktisk ikke vært borti Run & Relax før. Fy søren, så deilige de er! Kjempe myke og behagelige plagg, som kan brukes både til trening og som koseklær. I tillegg synes jeg de små detaljene setter prikken over i’en. De blir en favoritt fremover!

Jeg hadde på meg klærne under dagens styrkeøkt på rygg og bryst. Der kjørte jeg chins, stående roing, benkpress med hantler, flyes og face pull.
Nye klær gir desidert ekstra treningsmotivasjon! 

SAMSUNG CSC
Etter trening ble det lompefest! 
Lomper, om det så er speltlomper, havrelomper eller vanlige lomper, er alltid en klassiker hos meg. Sunt, super raskt og godt!
I dag ble de smurt med phildephia før jeg hadde på mager salami, jarlsbergost og litt grønnsaker. 

Ha en fortsatt god mandag og en super uke :grin:
Ha det gøy, smil, grip utfordringene som møter deg og snu de negative tankene til noe positivt. Du bestemmer selv hvordan dagene dine skal være. Gjør det beste ut av dem! 

Kristine  ♥                                              inneholder sponsede klær

20 kommentarer

Siste innlegg