hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

KLAR FOR TRENING

  • 17.03.2016, 14:49


Nok en nydelig solskinssdag.
Fy sren s heldige vi er med vret p stlandet. Med dette solskinnet, kan en ikke annet enn g rundt med et digert glis om munnen :razz:

SAMSUNG CSC
Jeg bare elsker ryggen p denne Run & Relax toppen! 

Jeg har akkurat ladet opp til trening med foam rolleren og Nocco
Lurer du p hvorfor du skal rulle, kan du lese her. 
Normalt ruller jeg p treningssenteret, men i dag kjente jeg at jeg trengte en real runde for myke opp stive muskler. Dermed brukte jeg like s godt en god halvtime p rulle hjemme. N er jeg klar for trening!

Styrke p rygg og bryst str p treningsplanen i dag. 
kten kommer til se omtrent slik ut:
- Chins
3 sett * max
- Nedtrekk
4 sett * 8 -10 repetisjoner
- Benkpress
4 sett * 8 -10 repetisjoner
- Enarm roing
4 sett * 8 -10 repetisjoner
- Revers flyes
3 sett * 10 -12 repetisjoner


Kristine ♥  

Yngvild

17.03.2016 kl. 15:13
Ah, n savner jeg virkelig bo p stlandet!! Starten p vren der er bare helt fantastisk!

I Trondheim er det dessverre bare grtt og regn om dagen :/ Lite som minner om pskevr her!!

Kristine

18.03.2016 kl. 08:43
Yngvild:
Uff da. Jeg skal sende deg masse solskinnstanker. Kanskje det hjelper litt? :)
Hper helgen blir bra :)

Lillan

17.03.2016 kl. 16:55
Du er som siolskinnet :-)

Kristine

18.03.2016 kl. 08:42
Lillan:
, tusen takk snille deg :)

17.03.2016 kl. 18:57
Jeg har hat p rulla mi :-P

Kristine

18.03.2016 kl. 08:42
Anonym:
Hihi... Jeg ogs. Elsk / hat :)

17.03.2016 kl. 21:09
Fiiin :-)

Kristine

18.03.2016 kl. 08:41
Anonym:
Takk :)

Sofia

17.03.2016 kl. 22:46
Hvor mange chins tar du n? :-):-)

Kristine

18.03.2016 kl. 08:41
Sofia:
Alt fra 6 -11 avhengig av dagsform. Det varierer veldig etter dagsform :)

Kristin H. G.

18.03.2016 kl. 09:37
Toppen ser ekstra fin ut nr du har en s fin rygg :-)

Kjenner at chins og pullups har mye si for dagsformen. Er litt smsyk for tida, s kjenner at jeg var fornyd p onsdag da jeg tok 4 x 7 pullups p en glatt stang :-P God pske, snuppa :-)

Kristine

20.03.2016 kl. 17:32
Kristin H. G.:
Det er jo knall bra! Og om du i tillegg er litt smsyk er jo det fantastisk! Det skal du s absolutt vre fornyd med :)
God pske <3

Ingrid

18.03.2016 kl. 10:02
Du har en utrolig flott fysikk, Kristine! :) Hper du fr mange fine dager fremover, og at psken gir deg masse glede, ro og avslapping, bra treningskter, herlige turer, god mat, koselig selskap, og alt annet som er godt for deg :) Og ja; ikke minst masse sol! :) Gleder meg stort til ta fatt p psken selv n :)

Klemmer <3

Kristine

20.03.2016 kl. 17:32
Ingrid:
For en super hyggelig kommentar, tusen takk Ingrid <3
Jeg skal kose meg masse i psken. Jobbe mindre og gjre litt mer av det jeg har lyst til :) Ogs blir det en uke i syden. Det blir fantastisk!
Ha en super duper pske. Stor klem :)

Alexandra

18.03.2016 kl. 23:59
Jeg likte lese at du hadde 5 velser p kta! Siden jeg ooofte leser kter med mangemange velser noe jeg ikke mener trengs hele tiden 😄 Og run & relax ser s komfy ut!

Kristine

20.03.2016 kl. 17:30
Alexandra:
Det er ikke slik at jo mer jo bedre. Kvalitet fremfor kvantitet :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no