PÅSKEKOS

Påskekos hører med denne uken. 
Påske er en gang i året og én skal selvfølgelig kunne skeie ut og nyte ferien. 
Jeg sier som jeg pleier; om du spiser sunt og variert mesteparten av tiden; skei ut med god samvittighet. Det handler om å finne en gyllen middelvei! 
For enkelte er påskeferien veldig lang og det kan bli mye slikkerier. Da kan det være lurt å ha noen sunne alternativer tilgjengelig. 
Min påskekos har hittil i påsken besått av sunnere hjemmelaget konfekt og mindre sunn godis, akkurat slik jeg liker det!
Her er noen sunne og smakfulle godsaker til påsken.


Påskemuffins
Vaniljemuffins med gul glasur


Kanskje påskens beste dessert
Appelsinfromasj med appelsingele


Brownie babies
Deilige sjokoladekuler som smaker brownie


Marsipanegg
Proteinrik marsipan med sjokoladetrekk 


Nøttekarameller
Deilige karameller med nøtter, toppet med sjokolade


Påskens sunne suksess
Gul mandelkake ala suksessterte 


Påske cupecake
Appelsinmuffins med appelsinglasur


Appelsinfromasj
Proteinrik appelsinfromasj i appelsinskall


Påskemarsipan
Marsipan med smak av appelsin


Påskesjokolade
Hjemmelaget sjokolade med appelsinsmak 

Håper du fant noe som fristet til påskekosen.
Jeg ønsker deg en aldeles herlig påske :grin: Måtte den bli akkurat slik du ønsker!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg