FERSKEN NYHTER

SAMSUNG CSC
I dag hadde jeg en utrolig god løpeøkt. Det var skikkelig futt i kroppen. Kanskje på grunn av alt påskegodtet!
Jeg løp en form for fartslek hvor jeg jobbet 0,5 km på hastighet 10,5 km, for så å løpe 0,5 km på hastighet 12,5 km / t. Dette gjorde jeg til jeg hadde løpt totalt 8 km. 
Jeg trente også litt styrke på armer og core. Biceps curl, triceps pushdown i kabel, dips på benk, benhev og sit-ups i skråbenk.
En skikkelig god økt :grin: 

SAMSUNG CSC
Med på trening hadde jeg med to fersken nytheter; Nike sko i fersken farge og Nocco med fersken smak. 
Fersken er faktisk min favorittfarge. Jeg blir glad av den fargen!
Da jeg så disse Nike skoene, måtte jeg kjøpe dem! Nye treningssko gir et ekstra kick på trening.
Og Nocco fersken dere (sponset). Den er knall god! Den minner om iste med ferskensmak. Virkelig en sommerfavoritt. Gled dere til den kommer i butikken i april. 

Nå får jeg ta frem kofferten og starte pakkingen. Imorgen er det ferie!
Håper du nyter lillelørdagen. Ha en fin kveld.

Kristine ♥                                                                         

12 kommentarer
    1. jesus4areason:
      For en utrolig koselig kommentar. Tusen takk du.
      Kjempe bra at du har begynte å trene og spise sunt. Selv elsker jeg sunn mat og trening, men godis og brus må jeg også ha av og til. Alt med måte 🙂
      God påske 🙂

    2. Lotte:
      Rytmepro, tenker du på hjertet da? Jeg hadde problemer med at hjertet hoppet over et slag. Jeg merker ikke noe av dette lenger. Heller ikke når jeg drikker kaffe eller Nocco.

      God påske til deg også. Tusen takk du 🙂

    3. Hei! 🙂 Ser du bruker mye koffeindrikke på trening og husker du skrev du slet tidligere med rytmeprobl. Har det hendt du får hjertebank eller merker rare slag på trening?
      Go påske søte deg, du er en inspo uten like 🙂

    4. Åå ble så motivert av bloggen din,kom over den da du haddde delt den på facebook på en gruppe der 🙂 elsker sunnhet, har faktisk holdt meg unna godteri og brus på over et år, det gir meg faktisk mye at jeg sluttet og spise det, jeg har blitt glad i og trene og helse gjenerellt, synes jeg er så spennende, elsker og lese sånne blogger som din 🙂 ønsker deg en riktig god påske, og de skoene var nydelige! kos deg i påsken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg