KVELDSHILSEN

SAMSUNG CSC
Se den flotte utsikten jeg har fra hotellrommet akkurat nå. Helt nydelig!
Dette hotellet, Lopesan Baobab Resort Costa Meloneras, er helt fantastisk vakkert på alle måter. Jeg er forelsket og vil helt klart tilbake. Først skal jeg riktig nok nyte noen dager til her nede. Ferien er jo ikke over enda! 
Egentlig hadde jeg håpet på å vise dere alle bildene jeg har tatt, men nettet er farlig tregt – det er vel i grunn det eneste negative jeg har å si om stedet, så jeg får ikke lastet opp et eneste bilde fra kameraet! Isteden blir det en liten kveldshilsen med mobilen.

SAMSUNG CSC
Björn Borg sett fra HappyUnderwear, topp og underdel (sponset)

I dag har jeg ikke gjort stort. Jeg startet dagen med en liten treningsøkt på rygg, deretter var det deilig hotellfrokost og noen kopper kaffe. Resten av dagen har jeg ligget ved bassenget, lest bøker og slappet av. 
Nå er klokken kvart på åtte her, men temperaturen er fortsatt noenlunde ok, rundt tjueto grader. Jeg sitter med en kaffekopp på terrassen og skriver dette blogginnlegget. Hver øyeblikk er det ut på middag og et glass vin eller to. Det er jammen deilig med ferie :grin:   
Håper alt er bra hjemme i Norge. Ha en riktig så fin tirsdagskveld!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg