I DAG

SAMSUNG CSC
I dag sa kalenderen dette.
Tenk på det neste gang du er sammen med vennene dine ♥

SAMSUNG CSC
Jeg blir aldri lei lomper! Du kan fylle de med så mye forskjellig og lage akkurat det du vil ha.
I dag ble det lomper smurt med litt smør, toppet med skinke, tomat og kokte egg. Så enkelt og knall godt!

Det ble ingen trening i dag. 
Jeg er blitt skikkelig forkjølet. Snufser og hoster om hverandre! Det er typisk når en kommer fra ferie, fra varmt til kaldt, at en blir syk. Jeg krysser fingrene for at jeg holder meg til en forkjølelse, og ikke blir skikkelig syk.
Faktisk dro jeg på trening for litt kondisjonstrening, men etter fem minutter på møllen skjønte jeg at kroppen ville hvile. Jeg var ikke veldig fornøyd med å måtte kaste inn håndkle når jeg først var der, men, men. Når en er pjusk, er det best å lytte til kroppen og ta det litt rolig. Da kommer jeg forhåpentligvis fort tilbake i super form! 

SAMSUNG CSC
Etter gåturen dette som deilig påfyll av energi. 
Proteinkaffe (mocca-protein blandet med svart kaffe), jordbær, cashewnøtter, mango og ProTings proteinchips

SAMSUNG CSC
Nå sitter jeg å knasker på denne Questbaren, PumpkinPie. Har du smakt den?
Jeg har hørt så mye bra om den, det skulle være tidenes beste Questbar, så jeg måtte bestille en pakke fra iHerb! Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg synes. Den var veldig annerledes enn de andre barene. Absolutt god, men jeg synes fortsatt at Chocolate chip cookie dough er den beste smaken. 

Håper dagen din i dag har vært fin :grin:  

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg