DEN BESTE GRØTEN

SAMSUNG CSC
I dag morges laget jeg den beste grøten jeg noen sinne har spist. Den ble så kremet, fyldig og god!
Jeg brukte en blanding av havregryn og riskorn og kokte opp på kokosmelk og vann. Det ble helt fantastisk godt. Om du er glad i grøt, slik som meg, er jeg sikker på at du vil elske denne varianten! 

SAMSUNG CSC
Grøten ble toppet med kanel og sukrin+, og servert med bær, Nocco og et kokt egg. Smørøye på grøten er fantastisk godt :grin: Jeg anbefaler ekte meierismør. Hold deg i hvert fall langt unna VitaHjertegod! 

SAMSUNG CSC

Den beste grøten

40 g havregryn
30 g risgryn
2 dl melk, jeg brukte kokosmelk
3 dl vann
1/3 ts salt

Ha alle ingrediensene i en bolle og kokte det opp i mikroen i omtrent 15 minutter. Ta ut bollen og rør rundt tre -fire ganger underveis. 
Du kan også lage grøten i en kjele. Da er det viktig at du rører i kjelen underveis. 
Spis og nyt!

SAMSUNG CSC
Mmmm….
Denne grøten blir det mye av til frokost og kveldsmat fremover! 

Kristine ♥

42 kommentarer

Siste innlegg